Hvor har dere hengt opp...

*p!nk smile*

Forumet er livet
varmepumpa?? Oppe på veggen eller nede??[;)] Og hvor i huset??

Oppe på veggen i stua...

Her henger den nede på veggen på stua, ikke så langt fra gulvet. Men det er anbefalt å ha den nesten helt oppe ved taket, så vi vurderer å flytte den.

Vi har gulvmodell, den er montert under spisestuevinduet [;)]

Vi har kjøpt varmepumpe gjennom en bekjent,fikk den til innkjøpspris..den som har vært best i test 2 år på rad [:)] Men problemet er jo at vi må montere den selv[8|] Hehe...lurer på hvor vi skal henge den[&:]

mi har den mit på vegen ca i atua..mit i stua..monterte den å selv..

Nede på veggen i stua..[;)]

Vi har den over vinduet i gangen nede. Vi har stua oppe og den varmer helt opp. Vi er kjempefornøyd og tror det er den beste investeringa på lenge. Vi trenger ikke å fyre i ovnen lengre. Vi har den som er best i test. Den er hvit og henger over vinduet i gangen og veggene der er hvite og det er vinduskarmen også. Folk legger ikke merke til den store klumpen på veggen!

Vi har den nede ved gulvet på kjøkkenet, da blåser den rett mot gangen mellom stue, kjøkken, soverom og bad[:D]
Mamma og pappa har den i trappeoppgangen sin, det er helt genialt! Da blåser den bra både nede og oppe[:D]
Lenge leve varmepumpe[;)]

ORIGINAL: LilleBlome

Nede på veggen i stua..[;)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Vi har kjøpt varmepumpe gjennom en bekjent,fikk den til innkjøpspris..den som har vært best i test 2 år på rad [:)] Men problemet er jo at vi må montere den selv[8|] Hehe...lurer på hvor vi skal henge den[&:]

I stua har vi den nede og i gangen har vi den oppe[:)]

Hørte litt med mannen min som jobber med varmepumper til daglig og hans svar var:

Dere burde heller få en fagmann til å installere v.pumpa deres hvis dere ønsker at den skal fungere som den skal og ikke minst levetiden vil være betraktelig mye lengre.
Å installere varmepumpe er ikke det samme som å sette sammen en flatpakket klesskap.Man trenger en del utstyr for å installere v.puma. Det er ikke alle som har dette utstyret i garasjen.

Vinninga går opp i spinninga for de fleste som velger billige løsninger.

Hvilken v.pumpe har dere kjøpt? Det er mange som "liksom" har blitt kåret til best i test...

Back
Topp