Hvor har de billig kvadratisk ramme?

Lillepusen

Forumet er livet
Er på utkikk etter billige rammer til å sette bilde i og gi bort til jul i år. Bildet jeg har valgt er kvadratisk, og de jeg har printet ut allerede er 14x14cm.

Er det noen som vet om billige rammer (så billig som mulig, kan godt male dem svarte selv hvis de er trehvite. Kan og lage paspartour(?) selv hvis rammene er større)???
Hvor selges i såfall disse, og hva koster de?

Alternativet er jo å velge et annet bilde (eller skjære det anderledes, så det ikke blir kvadratisk), så det passer i en sånn billig-ramme fra Ikea. Men håper altså på noen forslag til kvadratiske, her, folkens. [:)]

Har kjøpt på panduro.no

ORIGINAL: *gullklumpene mine*

Har kjøpt på panduro.no

Ja, så de rammene der. Mener å huske at de hadde to ulike str inne.
Husker du hva du betalte?

IKEA har kvadratiske rammer. Har kjøpt der flere ganger. Er en tre-fire forskjellige mål de har, men husker ikke akkurat nå hvilke.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00143221

og

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80074737

er et par eksempler.

Takk. [:)] Ser de har Ribba til 69,- også. Med plass til bilde på 12x12cm hvis man bruker medfølgende paspatour.

Noen andre forslag? - som er enda billigere?? [8D][:D]

ORIGINAL: lmk88

europris?
nille?

Har du eller noen andre sett kvadratiske rammer der?

Har tittet på Obs (en stund siden nå, da), men de hadde ingen. Mener jeg har tittet på Nille her også.
Hm, må ta en runde rundt igjen, skjønner jeg.

ORIGINAL: Lillepusen

ORIGINAL: *gullklumpene mine*

Har kjøpt på panduro.no

Ja, så de rammene der. Mener å huske at de hadde to ulike str inne.
Husker du hva du betalte?

Beklager at jeg er litt treg i avtrekkern, her kommer svaret [:D]

Jeg kjøpte de som er 30x30 og betalte 69 pr stykk. Vet at de hadde mindre til en lavere penge. Også leste jeg noe om at de hadde fri levering for ikke så lenge siden, husker ikke hvor lenge den kampanjen varer. I allefall så er porten på 69 kr, ikke all verden da i forhold til mange andre man bestiller fra.

ORIGINAL: Lillepusen

ORIGINAL: lmk88

europris?
nille?

Har du eller noen andre sett kvadratiske rammer der?

Har tittet på Obs (en stund siden nå, da), men de hadde ingen. Mener jeg har tittet på Nille her også.
Hm, må ta en runde rundt igjen, skjønner jeg.

Mener jeg har kjøpt kvadratiske rammer på europris hvertfall.. De koster nok ikke all verden heller..

Takk, jenter. [:)]

Her MÅ jeg jo klare å finne noen rammer jeg har råd til å kjøpe mange av.

Chlaes Ohlson har også billige rammer [:)]

ORIGINAL: JanneJenta78

Chlaes Ohlson har også billige rammer [:)]

Men på CO her hos oss har de ikke kvadratiske.

ORIGINAL: StiH

http://www.finerammer.no har mange kvadratiske rammer.

jeg finner ingen jeg... du vet at kvadratisk ikke er det samme som firkantet, ikke sant? Kvadratisk er når alle fire sider er like lange

Alle rammene på finerammer.no finnes i 12x12, 15x15, 20x20, 30x30 og 40x40. Det samme med passepartout som passer. Gå inn på en ramme du liker, og der finner du en rullegardin med mange forskjellige størrelser.

[;)] Ja, jeg vet at kvadratisk betyr fire like sider... 

Back
Topp