Hvor handler du til babyen?

MissCherie

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Klær, stelleprodukter, møbler.. Hvor handler du? Jeg føler det er så mye av det samme rundt om, og vil gjerne ha tips om butikker og nettsteder for litt baby-shopping.

Handler en del på babyshop, name it og polarn o pyret.

På nett handler jeg en del på guttelus.no (sjekk snuppelus.no hvis du har jente;)) Missmuffet.no har mye fint til barnerommet:) Det samme har sprell og småting. Theas hus har også mye fint syns jeg:)

Det er nok mye av det samme som går igjen i butikkene. www.feelunique.com har alt av stelleprodukter til lille og alt annet som mor behøver eller har lyst på :) 10% rabatt på favorittmerke, gratis frakt og full refusjon av utgifter til toll/mva.

Klær handler jeg litt her og der. Synes merket Newbie fra KappAhl er helt supert. Polarn O Pyret har mye fint, men er litt dyrere. Fant veldig gode tilbud (-60%) på litt "andre" klesmerker hos nettbutikken Knerten og lillemor (Krutter, Maxomorra, Ida T., Noa Noa, Småfolk, Albababy, Holly's, Ej sikke lej++). Har ellers handlet endel utstyr på www.mimmis.no og
www.lilleprinsen.no. Seng kjøpte vi fra www.babble.no til en svært god pris, vogn fra Babyshop. Har ikke kjøpt noen spesielle barnemøbler.

Klær handler jeg over alt, men liker nettbutikker som har fri frakt. F.eks. miinto.no og handlegaten.no.
Lilleprinsen.no liker jeg godt også.
Og så liker jeg lekmer.no og jollyroom.no. De har tilbud med fri frakt noen ganger.
Hater å betale frakt!

Klær på hm, lindex, bare barn og babyshop. Utstyr på babyshop, Mimmis.no og jollyroom. Barnashus er jeg ferdig å handle hos

Hvorfor ferdig med Barnas hus? *nysgjerrig*
Fordi det alltid er tull når vi må klage på noe. Svar som at sånn er det fra fabrikk og du kan få ny, men det er samme problemet med den. Priser som har endret seg etter tilbud. En bilstol som ble dyrere når det var 20% på bilstoler.

Fordi det alltid er tull når vi må klage på noe. Svar som at sånn er det fra fabrikk og du kan få ny, men det er samme problemet med den. Priser som har endret seg etter tilbud. En bilstol som ble dyrere når det var 20% på bilstoler.
OK. Kjekt å vite;) Jeg har ikke hatt lignende problemer, men har vært innom og kikket og har ikke sånt super godt inntrykk av servicen der..

OK. Kjekt å vite;) Jeg har ikke hatt lignende problemer, men har vært innom og kikket og har ikke sånt super godt inntrykk av servicen der..
Til og med min lillesøster som ikke har barn greide å tippe hvilke butikk det var ut i fra historien, så rykte deres er ikke det beste. I allefall ikke i Bergen

Jeg har vært kjempefornøyd med den på Ullevål stadion. Da de hadde tilbud på tripptrapp stol fikk jeg betale og skrive meg på liste siden de ble tomme med en gang. Har også fått bra hjelp på cc vest.

Stelleprodukter fra burt bee fra feelunique. Vogn, seng, bilstol etc fra barnashus og babyshop:) mesteparten av klærne fra petit bareu, kappahl og lindex:) vaskekluter og håndklær fra princess og kid:)

Handlet møbler og utstyr på Babyshop, Baby Care og Barnas Hus (ofte gode tilbud)
Kjøpte litt brukt- fine skatter og mye å spare
Klær kjøpes fra Hust&Clare, Newbie, Cubus og Safa. Synes de er gode i str og holder bra.

Handler klær på H&M, Cubus og Kappahl. Liker veldig godt Newbieserien til Kappahl :) Utstyr har variert litt, men større møbler har vi kjøpt på Ikea. Bilstol kjøpte vi på Barnas Hus på salg før jul. Er ikke så glad i å handle på nett, men har nettopp bestilt noen småting fra babyshop.no :) Kluter og håndklær fra Princess og Kid.

Babyshop handlet vi sete og stellebord. (på super tilbud) Vogn kjøpt brukt. Ellers bestilt litt fra Jollyroom.no og Lekmer.no. Dyner kjøpte vi på Sparkjøp :)

Vi kjøpte vogn på tilbud på kjøpbarnevogn.no. Vugge og stæsj fra mimmis.no. Sprinkelseng, lampe, teppe osv fra lekmer.no. Annet stæsj fra IKEA. Klær fra alle mulige klesbutikker. Og så har vi handlet litt fra babyshop og barnas hus :-)

Kjøpte vogn og stellebord hos babyshop (men var tull med bestilling på stellebord, så endte med å få tilbake pengene og kjøpe brukt). Klær er for det meste Newbie fra Kappahl og litt fra Nameit.
Ellers har vi kjøpt en del brukt og arvet litt..

Back
Topp