Klær, stelleprodukter, møbler.. Hvor handler du? Jeg føler det er så mye av det samme rundt om, og vil gjerne ha tips om butikker og nettsteder for litt baby-shopping.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor ferdig med Barnas hus? *nysgjerrig*Klær på hm, lindex, bare barn og babyshop. Utstyr på babyshop, Mimmis.no og jollyroom. Barnashus er jeg ferdig å handle hos
Fordi det alltid er tull når vi må klage på noe. Svar som at sånn er det fra fabrikk og du kan få ny, men det er samme problemet med den. Priser som har endret seg etter tilbud. En bilstol som ble dyrere når det var 20% på bilstoler.Hvorfor ferdig med Barnas hus? *nysgjerrig*
OK. Kjekt å viteFordi det alltid er tull når vi må klage på noe. Svar som at sånn er det fra fabrikk og du kan få ny, men det er samme problemet med den. Priser som har endret seg etter tilbud. En bilstol som ble dyrere når det var 20% på bilstoler.
Til og med min lillesøster som ikke har barn greide å tippe hvilke butikk det var ut i fra historien, så rykte deres er ikke det beste. I allefall ikke i BergenOK. Kjekt å viteJeg har ikke hatt lignende problemer, men har vært innom og kikket og har ikke sånt super godt inntrykk av servicen der..
Jeg har vært kjempefornøyd med den på Ullevål stadion. Da de hadde tilbud på tripptrapp stol fikk jeg betale og skrive meg på liste siden de ble tomme med en gang. Har også fått bra hjelp på cc vest.OK. Kjekt å viteJeg har ikke hatt lignende problemer, men har vært innom og kikket og har ikke sånt super godt inntrykk av servicen der..