Hvor handler du klærne dine?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Kan du kjøpe klær overalt eller handler du kun i spesielle butikker?

Sparkjøp, Cubus, Lindex, Nice og ellers andre steder jeg finner noe som jeg liker :)

Kjøper for det meste på Cubus, H&M, Gina tricot, Vero moda og Bik bok. På nett pleier jeg å handle på Nelly.

Der jeg finner noe både jeg og lommeboka liker :)

HM, Vero Moda, Cubus..

Mye carlings :) basisplagg blir på hm o.l. Ellers tilfeldige plasser om jeg finner noe fint :P

Har som regel handlet klær når jeg er på utsiden av Norge. Har reist mye de siste årene. Nå er det hvor lommeboken har råd;)

Vero Moda, HM, Cubus for det meste. :) På nett alt etter hva jeg finner der og da, Nelly, Zolando... :)

Går for det meste i H&M, Vero Moda, o.l. Burde faktisk vært mye flinkere til å handle klær til meg selv :p

Handler mest til gutta jeg:( så blir mest å bare nappe med meg noe om jeg ser noe fint i ett vindu..

Vera moda,h&m, cubus for det meste. på nettet: zalando,boozt.com,bestseller.no..

Handler egentlig sjeldent. Får slike kick av og til. Kjøper hvis jeg ser noe jeg vil ha. Har veldig mye klær. Og alt for glad i klærne mine for å pakke dem bort.

Så her går det i hm, cubus, nelly, intersport. Ellers så handler jeg egentlig hvor jeg vil hvis jeg finner noe. Men er disse som går igjen.

Handler stort sett bare på salg, og jeg betaler av prinsipp aldri f.eks 1000,- for en bukse. Det meste jeg betaler for en bukse er 300,- De dyreste klærne jeg har, er brudekjolen min, som kostet 1500,- skreddersydd fra Kina, inkludert frakt (og ja, den passet og satt som ett skudd), og en ordentlig vinterjakke til ca. 1500,- - 2000,- Av vanlige klær er det nok gravidklærne mine som er dyrest, selv om de også er kjøpt på salg på nettet. Jeg gruer meg til å kjøpe amme-bh for jeg syns det er usmakelig dyrt... Men jeg er vel en person som heller vil bruke penger på andre ting enn klær :p

Vila, vero moda/only og h&m er vel de typiske stedene jeg shopper :)

Back
Topp