Hvor handler du klærne dine?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Kjøper du klær overalt, eller er det spesielle butikker du handler i?

Litt overalt. H&M, Lindex, Carlings, dragens hule, nelly, Ellos...etc.

Blir ein del på Hennes, Cubus og KapAhl. Bestille og litt frå Ellos.
Kle e egentlig ein ny verden for meg, så eg føle meg litt lost i...
Tok slankeoperasjon for 3 år si, og har gått frå str 54/56 til 42, plutselig kan eg jo velga og vraka kor eg vil handla og ka eg har lyst å gå i. Reine jungelen :P

Jeg liker å bestille klær fra salg eller med tilbudkodene fra H&M eller Ellos. Kjøper ikke ofte og liker å spare litt kroner her og der så da drar jeg til Primark i Berlin og der kjøper jeg for 3-4 tusen kroner. Jeg bruker str 44-46 så ikke alt de selger i Norge passer til meg. Og jeg vil helst unngå bestemor stil fra KappAhl og bruke klær som passer min alder ;)

Så er det mest Primark for meg. Mangler en i Oslo!

Jeg liker å bestille klær fra salg eller med tilbudkodene fra H&M eller Ellos. Kjøper ikke ofte og liker å spare litt kroner her og der så da drar jeg til Primark i Berlin og der kjøper jeg for 3-4 tusen kroner. Jeg bruker str 44-46 så ikke alt de selger i Norge passer til meg. Og jeg vil helst unngå bestemor stil fra KappAhl og bruke klær som passer min alder ;)

Så er det mest Primark for meg. Mangler en i Oslo!
Åååå, forelska meg i Primark når egva i Spania i mai, skulle absolutt komt nåken Primark-butikka her t lands og :p

H&M, Nelly, Zalando, Cubus og så går det mye i klær fra sportsbutikker, da jeg er ulljunkie - og som regel går i ullundertøy hjemme. Og på fritiden (før jeg ble gravid), er jeg som regel ute eller på havet - og der er ull et absolutt must. Komfort og kvalitet! Eier ingenting "stilig og dyrt" og hurra for det!

Før handlet jeg mest på Hööks, gikk uansett bare rundt i hesteklær og ullundertøy fra Kari Traa eller forsvarets ullfrotté. Det jeg hadde av "finere klær" var fra overalt egentlig.
Så gikk jeg ned 15kg, ble sammen med en klesinteressert mann, så nå kombinerer jeg type BikBok og VeroModa med Samsøe, acne og litt slike type klær fra ViC-kjeden og Individ Prestige. Tørr knapt kjøpe en sokk uten å ha fått mannens vurdering xD
Men hjemme holder jeg meg fremdeles til joggebukse og ulltrøye ♡♡♡

Til vanlig går det i Newyorker (<3 jeg var sååå lykkelig når de åpnet her!!) H&M, Floyd, Voice of Europe, Risøe.. Finner ikke så mye på lindex, kappahl og sånn, kanskje noe på Cubus. Litt vero moda

Blir fort ein del HM, Gina tricot, bikbok, men kjolar frå ellos og litt Cubus når eg har vore i heimbygda.. Av ein eller annan grunn har dei finare cubusklær heime enn dei har i Oslo! :p eller kanskje eg blir lurt av mangelen på anna utvalg..

Sent from my iPhone using BV Forum

Handler veldig sjeldent klær faktisk, er som regel på salg :P Men her i Norge så er det alt i fra kaphal, lindex, h&m, new yorker, vero moda, gina tricot osv. Vi reiser til frankrike minimun en gang i året siden foreldrene mine har hus der, og der er det så mye fint til halve prisen av her hjemme, så bruker å kjøpe MASSE klær, så har vel nesten for et år :P

Jeg handler vel litt over alt, men liker best tilbud. Går litt fra ellos i grunn, men er jeg i byen så synes jeg det er kjekt om jeg finner noe jeg liker. Er ikke flink til å handle til meg selv, men slik blir det når en har barn. Handler oftere til ungen. Jeg liker heller ikke å holde på ut og inn av prøverom. Som regel har jeg ungen med også så da blir det lite tid til prøving. Da tar en salgsstativene og satser på det passer.

Tja her går det mest i H&M , Gina Tricot :) men kan handle alt fra vero Moda, bikbok, mango, Cubus ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg handler mest på H&M, Nelly, litt på Lindex kanskje, ellers er jeg glad i salg på f.eks Høyer, vrimmel, retro o.l. butikker som fører litt dyrere merker.

Igrunnen derfor jeg luker Nelly også, salg på Nelly er supert!

Handler vel mest på H&M, litt lindex, cubus, vero moda.
Kjøpte forresten en kjempe fin jakke på Ellos nå, hadde tom et 40% tilbud så det ble ikke så galt :D Må vise bilde, jakke klar til kjølige trilleturer hihi.
Eg har fjoråretsmodell av den jakken, i mørk rød. Kjempefin jakke med god passform :)

Handler også på Nelly, dem fører jo mange bra merker og er så mye lettere å bare bestille -> returnere dersom det ikke passer istedet for å lide seg inn i prøverom :p og så har de jo ofte salg hvor man kan gjøre et kupp!

Her går det mye i b-young :) men finner også på HM, cubus, gina tricot, vero moda :) en og annen gang har lindex eller kappahl noe, men der er fasongene på buksene så merkelig og en stil generellt på klærne som ikke passer meg helt... Ellos har av og til endel gode tilbud som jeg benytter meg av :)

Back
Topp