Hvor handler du klær til deg selv?

Jeg fant bonprix ved en tilfeldighet da jeg leita etter bher til amming. Vips ble det bher og jakke og bukser og jumprer. Var litt raus med størrelsen, men kan jo være jeg klarer å fylle ut klærne i løpet av den neste måneden :smiley-ashamed008
 
Kjøpte klær i dag på H&M, men går også på Kappahl, Cubus og Lindex.
 
Jeg handler hovedsakelig på Selected, Match og av og til på H&M og B-Young. Netthandler av og til på Zalando. Er ikke merkebevisst, men kvalitets- og miljøbevisst, og styrer f.eks unna akrylblandinger og legger heller litt ekstra penger i merino og kasjmir. Heller to skikkelige plagg enn fem dårlige.
Mannen handler på de samme som meg, i tillegg til Volt.
 
B-young er favoritten, handler også noe på match og vic (når kroppen har riktig størrelse). :)
Mannen min hater å handle klær (bortsett fra t-skjorter), så han satser på å få nok til bursdag og jul.
 
Handler på hm lindex KappAhl Till barnen .
En del fra hm til meg selv . Eller bruker eg mye Nelly bikbok ginatricot
 
Mest glad i Cubus for hverdags-slaske-klær. Kjøper jeans fra dyrere merker fordi de sitter bedre på meg. Bruker mye ull, kjøpes oftest på sportsbutikkene. Undertøy kjøpes vanligvis på change fordi jeg er såpass liten rundt og har store pupper, unntaket er nå i graviditeten, amme-bhene kommer fra hm og Lindex. Nesten alle gravid-klærne er fra hm.
 
Jeg handler på butikker som B-young, Vila, bikbok, only, lindex, Match, Mas, Gina Tricot, cubus, h&m, New yorker..

Kjøper klær til samboer på
Match, Jack and Jones, New yorker, dressmann, selected..
 
Handler stort sett på H&M, Bik Bok (bukser) , Vero Moda og Match.

Mannen (eller jeg ) handler på H&M, Match og Dressmann.
 
Undertøy som regel Change.
Ellers går det gjerne i Floyd, en lokal butikk jeg ikke vil navngi, New Yorker, Bik Bok.
 
Back
Topp