Hvor handler du klær til deg selv?

En tråd i 'Generelt' startet av *BigBang*, 14 Sep 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. *BigBang* Flørter med forumet

Hvor handler du klær til deg selv? Og hvor pleier mannen din å handle?

2. dagosi Elsker forumet Novemberbarna 19

Jeg fant bonprix ved en tilfeldighet da jeg leita etter bher til amming. Vips ble det bher og jakke og bukser og jumprer. Var litt raus med størrelsen, men kan jo være jeg klarer å fylle ut klærne i løpet av den neste måneden :smiley-ashamed008

3. Bruspulver Forelsket i forumet

Jeg handler 95% av klærne mine på hm :)
    Mannen tar en raid på netthandel 1 gang i året :p

4. MariaS Forumet er livet VIP Novemberlykke 2016 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Kjøpte klær i dag på H&M, men går også på Kappahl, Cubus og Lindex.

5. Solbrille Glad i forumet Vi som prøver :)

Jeg handler hovedsakelig på Selected, Match og av og til på H&M og B-Young. Netthandler av og til på Zalando. Er ikke merkebevisst, men kvalitets- og miljøbevisst, og styrer f.eks unna akrylblandinger og legger heller litt ekstra penger i merino og kasjmir. Heller to skikkelige plagg enn fem dårlige.
    Mannen handler på de samme som meg, i tillegg til Volt.

6. Kicki_90 Flørter med forumet

B-young er favoritten, handler også noe på match og vic (når kroppen har riktig størrelse). :)
    Mannen min hater å handle klær (bortsett fra t-skjorter), så han satser på å få nok til bursdag og jul.

7. All song Forumet er livet Aprillykke 2016 Julibarna2014

Handler på hm lindex KappAhl Till barnen .
    En del fra hm til meg selv . Eller bruker eg mye Nelly bikbok ginatricot

8. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Mest glad i Cubus for hverdags-slaske-klær. Kjøper jeans fra dyrere merker fordi de sitter bedre på meg. Bruker mye ull, kjøpes oftest på sportsbutikkene. Undertøy kjøpes vanligvis på change fordi jeg er såpass liten rundt og har store pupper, unntaket er nå i graviditeten, amme-bhene kommer fra hm og Lindex. Nesten alle gravid-klærne er fra hm.

9. Lovesome Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP

Jeg handler på butikker som B-young, Vila, bikbok, only, lindex, Match, Mas, Gina Tricot, cubus, h&m, New yorker..

Kjøper klær til samboer på
    Match, Jack and Jones, New yorker, dressmann, selected..

10. Maddieh Forumet er livet Junibarna 2019

Litt forskjellig. Der det er gode tilbud stort sett. Sportsting kjøpes stort sett på outlets.

11. Bliss_nr2 Elsker forumet Høsthjerter 2017 Sommerfuglene

Stortsett på Zalando.

12. Fruen1990 Flørter med forumet

Handler stort sett på H&M, Bik Bok (bukser) , Vero Moda og Match.

Mannen (eller jeg ) handler på H&M, Match og Dressmann.

13. Brynet Flørter med forumet

Undertøy som regel Change.
    Ellers går det gjerne i Floyd, en lokal butikk jeg ikke vil navngi, New Yorker, Bik Bok.

Del denne siden