Hvor handler dere til de små?

MammaMia85*

Forelsket i forumet
Her går det mest i name it, eeeeelsker de klærne [:D]
Også har faktisk lindex masse fint til gutter, kule farger og mønster.
Også blir det litt på h&m og polarn o pyret.

Og åssen stil liker dere, dere som har gutter.
Litt sånn lyseblått sukkersøtt, eller fargerikt eller tøft?
Her er det litt av hvert, men mest sånne "koselige" klær. Brunt osv.. Hvertfall nå på høsten..
[:)]

Liker best lindex og hennes og maurits og Polarno Pyret.

Liker farger, kule klær. Alt mulig egentlig.

vi handler mest på name it, og litt på h&m og cubus.

tror ikke pjokken har noen stil enda....men litt tøff kanskje? litt fargerike klær og tøffe jeans. kule capser og stilige sjerf/smekker[:)] (liker jo å tro at han er kul da!!![;)])

han har også masse slektninger som strikker til han, blant annet vesten og sokkene i signaturen min.

Handler mye på h&m, lindex og litt på cubus og Reflex (name it). Har også handla litt på polarn o pyret i sommer [:)]

Handler faktisk bare på barnas hus, refleks, obaibii eller hvordan det nå skrives og H&M.. Ingen spess grunn til det heller, har liksom bare blitt de butikkene, Men famile har handlet til henne på lindex, og diverse andre barne butikker :)

Handler masse til henne på Kappahl, elsker KAXS merket![:)]

Her er det H&M, Kappahl og litt Lindex som det går mest i. Er to butikker i byen som selger Name it, så titter alltid innom den ene av de når jeg er i byen (den har mest utvalg). Og noen nettbutikker.

Går i det meste av farger, men mest blått, grønt, brunt og litt sort. Har ikke så mye typisk sukkersøtt babytøy, er litt mer stor gutt nå [;)]

Har likt name it sine klær til små babyer godt. Har ikke sett så mye på det som er fra 80 og oppover enda.
Ellers handler jeg på butikker som har litt utenom det vanlige. Handler svært sjelden på H&M, liker ikke helt den stilen de har der med "tøffe" klær, hull i buksen, dødninghoder osv.  Så det eneste jeg har handlet der var bodyer(men synes kvaliteten var ganske dårlig) og sokker+strømpebukser. Lindex har litt finere klær, men det er sjelden vi handler der...Vil at han skal være fin, men liker heller ikke den sukkersøte stilen.
Så liker best å handle klær selv, vi ønsker leker, musikk og bøker til bursdag og jul(bortsett fra ull da, men er nok litt sær der og[8D])

H&M, cubus, lindex, miniklær og innimellm kapphal[:)] litt forskjellige butikker på nettet også[:)]

Her går d i name it for begge gutta [:D] Stor fan! Men handler også på kappahl og cubus litt innimellom.

Yttertøy handler jeg på barnas hus.
Klær (kjoler, gensere og bukser) handler jeg som regel på barnas hus og name it.
Undertøy og basicklær kjøper jeg som regel på "billigkjedene" slik som kappahl, cubus osv.

H&M, Name It og PompDeLux![:D]

Men også på Lindex, Kappahl og Cubus. Men gleder meg til jeg kan begynne å handle skikkelig, har fortsatt så masse som jeg har fått i barselgave! Men hun bruker jo fortsatt str 68 da...

går mye i farger og litt tøff stil, med noe søtt innimellom. Mye fra lindex og noe fra name it. [:)]
egentlig veldig lyst på noe litt mer utenom, kanskje kikke litt mer på nettet? [8|]

Liker veldig godt name it, h&m har mye fint til jente, kapphal, ellers nettshopper jeg litt på pomp delux, rakkaren og lillemille.dk. Er veldig gla i lilla og er det rosa så må det være gammelrosa og gjerne sammen med brunt, spes nå i høstklær. Snuppa mi bruker fortsatt for det meste 68 så jeg har maaassse sommerklær i 74 så jeg enda ikke har fått brukt. Så nå føler jeg at jeg ikke kan handle så mye høstnytt siden jeg har så mye liggende i 74, det er litt drid. Men målitt ull og fleece[:D]

Handler mest på Lindex, men også KappAhl, Cubus og H&M [:D] Og et og annet annet sted, selvfølgelig :)

Pompdelux!!!
H&M
Name it !!!!
Lindex (mye kjekke farger)
Røff & Tøff
Joha
Litt fra cubus og kappahl også [:)]

Yttertøy er barnashus/reflex! Veldig glad i reima [:)]

Lever og ånder for Polarn O. Pyret [X(][:-]

+ litt hm [:)]

handler på h&m,name it og lindex[:)]

handler mest på cubus, hennes og mauritz og kapphal igrunn, av og til på name it[:)]

Elsker litt sånn tøffe klær, som brun selebukse litt sånn gammeldags og skjorte til, eller dongri og skjorte. Men liker også fargerike klær[:)]egentlig altetende så lenge det ikke er gult eller dødningshoder[;)]

Back
Topp