Hvor handler dere tøy

MiaDenPia

Elsker forumet
Nytt eller brukt ,, kappahl eller barnashus etc etc


Her handler vi mest brukt

Ellers har vi handla litt på kappahl og Cubus (også får han av og til litt av besteforeldrene når de er ute å reiser)

Enn dere
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Her handles det litt forskjellige steder. h&m, kaphal, bare barn, name it. Handlet mye da vi var i London i februar og kommer nok til å handle mye når vi skal til Barcelona i september:) ellers blir det jo bestillt litt fra forskjellige nettbutikker:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ei jeg har handla mye med i det siste, som liker mye av det samme som meg, wheat, iis, mamas & papas, name it, hust and claire for å nevne noe (men kunne ikke tatt meg råd til å kjøpe disse merkene om jeg skulle kjøpt dem nytt,
En av favoritt butikkene er Kenneth's barneklær digger utvalget deres innen name it

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Last edited:
har jeg omtrent ikke handlet noe til lillemor. Fikk så mye gaver til fødselen, som ble byttet i større størrelser pluss at vi har arvet en hel haug med klær:) Men de få tingene vi har kjøpt har vært Lindex, hm, name-it, reflex,..
 
Har nesten ikke handlet noe klær.. fikk veldig mye gaver da frøkna ble født også har hun ei bestemor som er fryktelig glad i å handle klær til barnebarnet sitt :p men om jeg kjøper blir det på hm eller en barnebutikk (husker ikke hva den heter) men sistnevnte er litt dyrt da :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Mest H&M, lindex og cubus, noe barnas hus. Også arver vi litt. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har kjøpt nesten alt (fint) brukt. Et få antall ganger har jeg vært å handlet klær, å da har det bare vært innkjøp av ullklær å uteklær. Syns det er så viktig at man kan stole på ull og ytterklærne når man er så mye ute som det vi er! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Handler klær hos me&i for det meste. Da jeg er selger for dem. Men ellers så går det i arveklær, og barselgavene han fikk :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Arver mye, men kjøper litt fra name it, hm, Cubus, lindex, kappahl og til nød den lokale barnebutikken ;P å sportsbutikker hvis det er noe uteklær på tilbud ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ingen faste butikker, men har blitt en del polarn o pyret, benetton og hm. Har også arvet litt, fått mye klær i gave og fått noe strikket.
Favorittklærna er strikket av mormor :)
 
Back
Topp