Hvor handler dere klær

Har kjøpt endel brukt på finn.no, ellers er det endel arvetøy fra storesøster [:)]
Av butikker liker jeg aller best Lindex - syns de har masse fint der. Har også handlet litt på HM, Name It, Cubus og Kappahl.
Syns forøvrig de har masse fint på filabel.dk... men der er det så dyrt, at jeg ikke har kjøpt noe til babyen, kun til storesøster (i nøytrale farger som babyen da kan arve) i større størrelser, sånn at klærne kan brukes lengre [:)]

Jeg er veldig glad i mye og sterke farger og sverger nok mest til Name it av den grunn. Ellers så finner jeg jo iblant noe på de vanlige kjedene H&M, Lindex o.l

Litt fra H&M og Lindex, mye fra www.linuslotta.com og NameIt.

Jeg handler for det meste på H&M, Nameit/Exit og Lindex. Synes det har utrolig mye fint fra nameit/exit, men det er så dyrt[&:] Lindex har virkelig fått mye fint i det siste. Også handler jeg litt rundt på¨nettet[;)] Elsker LilleBa sine klær! Katvig, Småfolk o.l.[:)]

Polarn o pyret elsker jeg[:)]Handlet noe på H&M, barnas hus, babyshop, Petit Bateu, lilleba, pluss på sånne småbutikker som har litt anderledes merker (handler mest der på salg, for gidder ikke betale masse for klær som nesten ikke rekker og bli brukt[;)])

ORIGINAL: gunnes

Jeg handler for det meste på H&M, Nameit/Exit og Lindex. Synes det har utrolig mye fint fra nameit/exit, men det er så dyrt[&:] Lindex har virkelig fått mye fint i det siste. Også handler jeg litt rundt på¨nettet[;)] Elsker LilleBa sine klær! Katvig, Småfolk o.l.[:)]

Nameit er da ikke dyrt? Buksene koster jo 99 kr og bodyer fra 50 kr??

ORIGINAL: bambina85

ORIGINAL: gunnes

Nameit er da ikke dyrt? Buksene koster jo 99 kr og bodyer fra 50 kr??

Jeg synes mye av det kan bli litt dyrt..varierer vel litt der og som andre steder.. men synes generelt barneklær er dyrt 199,- kroner for ei lita sparkebukse liksom! hehe

Back
Topp