Hvor handler dere klær til dere selv?

snute

Glad i forumet
Inspirert av den stiltråden, he he.

Hvor pleier dere å shoppe klær til dere selv? Noen favorittbutikker?

Jeg handler en del på HM, men begynner å bli lei av gensere som blir fort nuppete osv, så jeg har begynt å handle mer på litt dyrere butikker, og heller færre plagg. Butikker jeg har kjøpt noe på i det siste er Peak og Fillipa K, går bare i jeans, og liker Levis og HM best. 

H&M, Lindex, Kappahl, Ellos.. Slike steder.
Klærne mine blir så fort ødelagte, og da er det surt å ha brukt masse penger på et plagg..

snute skrev:
Inspirert av den stiltråden, he he.

Hvor pleier dere å shoppe klær til dere selv? Noen favorittbutikker?

Jeg handler en del på HM, men begynner å bli lei av gensere som blir fort nuppete osv, så jeg har begynt å handle mer på litt dyrere butikker, og heller færre plagg. Butikker jeg har kjøpt noe på i det siste er Peak og Fillipa K, går bare i jeans, og liker Levis og HM best. 

Jeg pleide å kunne finne noe retroete på de vanlige kjedene om jeg tok meg god tid, men de siste 2 åra har jeg sluppet veldig billig unna rett og slett, for jeg har ikke funnet noenting noe sted. Syns klærne er så kjedelige at jeg snart ikke gidder å gå å lete engang.  

egentlig hvor som helst om det er et godt tilbud. er veldig glad i oasis og har noen spesielle plagg derfra, men alle er kjøpt på 70%. ellers blir det å lete litt på finn.no om jeg har noe jeg har lyst på.

Har funnet ut at buksene fra Gina Tricot sitter veldig fint på meg, og jeg elsker singletene derfra. Blir endel topper fra B-Young, og en og annen bukse.
Ellers handler jeg litt her og der, som H&M, Vero Moda og KappAhl.

Handler svært sjelden til meg selv,men når jeg gjør det blir det ofte på nett (e-bay,sportsmann,nellys,ellos ol) Ellers risør,hm,lindex,cubus,vero moda,only og eller der det er salg:-) Blir ofte til at det blir handlet til meg på salg:-)

Er veldig glad i nettshopping, spesielt nå om dagen.. I det siste har det bare blitt mammaklær fra Nelly stort sett.

Som regel kjedebutikker, og spesielt da b.young siden jeg jobber der. Har permisjon nå og ikke kommet tilbake til matchvekt, så har nesten ikke kjøpt klær i år.

Hvis jeg skulle slå til med et designerplagg er det net-a-porter.com eller outnet.com, men jeg kan vel telle på èn hånd de gangene jeg har handlet der...

I utlandet elsker jeg Bershka

Handlet det aller meste på HM helt til jeg en dag gikk inn i butikken for å se salget. Da så jeg nedover meg selv og la merke til at alt jeg hadde på meg var fra HM. Vi snakker truse, sokker, bukse, genser, jakke og sko! Kun bh'en var fra en annen butikk. I det siste har jeg handlet på Monki, Warehouse og Weekdays.

Jeg kjøper mest på HM egentlig. Men hender jeg kjøper på andre steder også. f.eks vero moda, bik bok, lindex (svææææært sjeldent det da men)
Kjøper mesteparten av klærne på nett. Liker ikke så godt de svette prøveromma... :P

H&M, Cubus, Vero Moda, Only, BikBok o.l. for basics som singlet, Chinos, i tillegg til typiske trendplagg.
Carlings for jeans,
Laredote, Ellos for kjoler, shortser o.l..

Ellers handler jeg i små lokale butikker.  
Jeg syns at akrylgensere nupper seg så fort (det har visst med at kroppen min lager spenning).
Jeg tåler ikke angora, så å kjøpe de superfine genserne på HM utgår, i og med at de alle har minst 5% angora i seg. Jeg tåler ikke kanin, og å ta på meg en genser som har angora i seg blir det samme som om jeg skulle holdt en kanin inntil fjeset mitt .

Jeg handler der hvor jeg finner noe fint, uavhengig av hvilken butikk det er.

Drømmen er å ha en haug med kasjmirgensere, men økonomien min tillater ikke det for øyeblikket.

Jeg glemte Gina Tricot! Synd den lokale butikken er så rotete, og hver eneste jeans jeg har derfra blir glidelåsen ødelagt etter en gangs bruk.

Back
Topp