Hvor handler dere baby klær

RemaFrue

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Ja som overskriften sier, hvor handler dere? Kom gjerne med tips til både fysiske butikker og nettbutikker [emoji5]
Jeg er f.eks veldig glad i å kunne besøke en fysisk butikk sin nettside før jeg tar turen til butikken, for å se om det er noe jeg liker da jeg ikke kan fordra å gå i butikker [emoji23]

Kappahl, H&M, polarn o.pyret, lindex, cubus, colorwool.no, barnas hus, babyshop:) de 3 siste handler jeg på når det er salg:joyful:

Name it, H&M, junior barneklær, KappAhl, babyshop og barnas hus (fysiske butikker og nettsider) samt guttelus.no og smaaungene.no [emoji4] på de to sistnevnte kjøper jeg mye ull og bambus fra joha, hust and claire, lillelam og lilleba [emoji307]

Nameit, kappahl, Cubus, Lindex, H&M, babybanden, babyshop. Skulle ut å kjøpe det første plagget til gullet i magen, men det var stort sett bare sommertøy. Eneste jeg likte var en sparkebukse fra Kappahl, men den kostet 200 kr som jeg synes blir i overkant for et plagg som passer i 2 uker, så jeg gadd ikke. Har jo egentlig alt vi trenger etter førstemann. Får finne noe fint på nett i stedet.

Det er så mye fine babyklær i fysiske butikker! Det er verre når de bikker str. 92/98. Da virker det som om alle kjedeklesdesignere har gått sammen om en pakt. «Alle barn skal gå med stygge, glorete klær med teite og upassende utsagn eller stygge figurer på.»

Jeg handlet mye på HM, Babyshop, Lindex og KappAhl til baby. Når frøkna ble større og ville være med å handle klær, måtte jeg kartlegge hvor Frost klærne i butikkene (HM) var, for så å gå i labyrint rundt de, slik at hun ikke så de.

Handlet ofte på Lindex og name it. Syntes dessverre at mye av klærne på Kaphal mister lett formen eller har dårligere kvalitet, men de har mye fint.

Her går det i HM, Nameit og Kappahl for det meste. Synes Cubus har så dårlig utvalg til de minste her jeg bor:)

Vi har kun handlet ett sted foreløpig. Nettsiden til Nøstebarn. Blir litt ull til denne høstftøkna. [emoji28][emoji23]

I tillegg til flere av de over her; lillemaja.no, hermine-lillesand.no, petito.no, linusoglykke.no, m.m. men er litt mer nå når klærne brukes litt lengre enn 3-4 uker[emoji28]

Tusen takk for svar alle sammen[emoji16] har så smått begynt å kikke, men det er jo reine jungelen der ute [emoji23]

Back
Topp