hvor høyt oppe..

Nanne-Mi

Venter min tredje skatt <3
er livmora deres nå? Min er helt oppe ved navlen! Skulle tro det var 2 inni der, men er bare en :p
 
Va faktisk hos jordmor igår.... Her var livmora og rett under navlen... D deg symfysemåle va 12cm tror jeg :)
 
Hadde tidlig ul i uke 9, der var det en ja :) vet ikke om det har noe å si at jeg er andregangs?!! Er i uke 12+4 nå :) hva med deg?
 
Rett under navlen så vidt jeg kan kjenne. Er andregangsfødene, 13+6. Vet med sikkerhet at det bare er en :)
 
Jeg har litt polstring akkurat i mageregionen, men TROR jeg kjenner noe hardt noe som ikke har vært der før rett nedenfor navlen. Er 13+4 idag. Men er umulig å se noe kul enda, for magen ligger fint over og skjuler den:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Dette er sikkert et dumt spørsmål, men hvordan kjenner dere livmoren utenpå magen..? Er det ekstra hardt, eller er det noe form for kanter e.l.? :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Dette er sikkert et dumt spørsmål, men hvordan kjenner dere livmoren utenpå magen..? Er det ekstra hardt, eller er det noe form for kanter e.l.? :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
jeg har en tydelig kul når jeg ligger på ryggen. Så kjenner på toppen av den :)
 
Kjenner ikke min så godt jeg. Kjenner at den har vokst opp av bekkenet, men jegt ror ikke min er ved navelen. Har litt mage, så vanskelig å kjenne, sikkert
 
Oi så høyt oppe deres er da! Jeg er førstegangs, og tror ikke min er høyere enn hoftene, er der jeg kjenner den godt hvertfall. Er 13+5
 
Jeg klarer ikke å kjenne min. Har også litt mage, men er kanskje litt tidlig, er bare 11+1. Men klarte ikke å kjenne den siste heller :(
Må dere presse hardt for å finne den eller er det bare til å stryke over?
 
Jeg klarer ikke å kjenne min. Har også litt mage, men er kanskje litt tidlig, er bare 11+1. Men klarte ikke å kjenne den siste heller :(
Må dere presse hardt for å finne den eller er det bare til å stryke over?
kan være litt tidlig enda :) jeg har en kul på magen og så trykker jeg ned på toppen av den for å finne kanten på livmora :) må ligge for å kjenne den da.
 
Magen min er større OVER magen enn under...veeldig sexy. Tror hele magesekken ligger like under puppene, inkl. tarmer etc. Jaja.
 
Jeg klarer ikke kjenne det. Har sikkert ikke kommet over enda men har et keisersnitt arr der som lurer meg litt.
 
Oi så høyt oppe deres er da! Jeg er førstegangs, og tror ikke min er høyere enn hoftene, er der jeg kjenner den godt hvertfall. Er 13+5
Er sånn ca det samme her
 
Back
Topp