Hvor høyt opp er livmora deres kommet?

Snoefte

Forelsket i forumet
Min er allerede oppe ved navlen og jeg er 12+3. Syns det var høyt? Vokste fort forrige gang også, men...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Fra navlen og ned tror jeg at jeg får 5 fingrer. Vet ikke heeeelt hvor toppen er:) Er hvertfall der det er hardt og jeg garantert kan si den er:)
 
kjenner livmora, men ikke helt hvor den slutter eller starter :p så vet ikke hvor jeg skal måle...
 
Føler meg litt teit her... Men hvordan kjenner vi livmoren? :smiley-ashamed008

Hvor langt er du på vei?

Når jeg legger meg på rygg på gulvet og "suger inn" magen så ser jeg en liten bul mellom hoftebeinene mine og kjenner jeg rundt med hendene så kjennes denne litt "hard ut" :p var kanskje ikke så mye hjelp :) kjente dette etter uke 13 :)
 
Jeg er 15 uker og den går ca opp til navlen nå. Med første gikk den opp til navlen når jeg var 16 uker :)
 
Har vært opp til navlen lenge synes jeg. Var hos legen på mandag, 16 uker på vei da var den 16-17 cm. Er litt over gjennomsnittet. Ser at de var likt på de andre to og, selv om de var 3400 og 3550 da de ble født :)
 
Virker som min er stor da, nok en gang.. blir vel en 4, 5 kg igjen da :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Litt under navlen, symfysemålet er ca 16,5 cm ser jeg på helsekortet.. Jordmoren syns den var høyt oppe, men har en muskelknute som jeg tror gjør litt utslag også.. Var 15 uker da hun målte.


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 5.desember!
 
Min ble målt til 19 cm på torsdag. Tilsvarer vel ca 20 uker (er 15+5), men det er mulig jeg er litt lengre på vei enn det som ble funnet ut på tidlig ul. Kan være i uke 18, med termin 17 nov... Blir spennende å se på oul:)
 
I følge jordmor bar den over navelen når jeg var 12 uker... den har vokst litt siden det, så den er ganske større enn normalt på denne tiden :p
 
Tror jeg kan kjenne livmoren, men er veldig usikker på hvor den starter og slutter :p Blir spennende å se hva legen sier til uka :)
 
Her ble det noe veldig rart.. vet ikke hvor det i forrige innlegget kom fra :s

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp