M
Moderator Linda
Guest
http://www.babyverden.no/Verktoy/kalkulator-sa-hoyt-blir-barnet/
Har du prøvd denne kalkulatoren? Stemte det?
Har du prøvd denne kalkulatoren? Stemte det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte det samme.Søstre eller brødre pleier vel ikke bli like høye? Er forskjell på våre nå og det har det vært hele tiden. Av de voksne søstre og brødre jeg kjenner har de som regel ulik høyde. Selv er jeg for lav ifht mine foreldre.
10 i +/-? Da er det jo ikke noe poeng. Stor forskjell mellom 160 og 180!Teorien som ligger bak den det er vel +/- 10 cm i sikkerhet, så da stemmer den nok for de fleste, men er altså ikke egnet til å gi fasiten for et spesifikt barn
Kommer helt an på forholdene man lever under det da. Den siste tiden har barn i Norge hatt det bedre enn sine foreldre og sine besteforeldre og sine oldeforeldre. Men vet jo ikke om det fortsetter framover...Syns denne var rar. Blir man ikke stort sett høyere og høyere, altså høyere enn sine foreldre?
Men denne viser at gutta mine sksl bli lavere enn gubben selv om jeg er høy, så jeg tror ikke det stemmer...
Sånn er det med statistikk. Det egner seg ikke til enkeltindivider.10 i +/-? Da er det jo ikke noe poeng. Stor forskjell mellom 160 og 180!