Hvor høyt blir barnet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Jentungen skal bli 173,5 og guttene skal bli 185...
Om det stemmer, vel det får tiden vise

Jenta mi "skal bli" 167-168 :)
Denne stemte greit på meg.

Jenta-171 cm
Gutten-182,5

Jeg tror jenta blir mye lavere enn det og gutten høyere :)
Farfaren og bestefaren er nesten 1.90 og nesten 2 meter hehe :)
Men jenta er lav ennå...

174,5. Ikke så høy som meg da, men det trenger ikke være en ulempe :-)

Syns denne var rar. Blir man ikke stort sett høyere og høyere, altså høyere enn sine foreldre?
Men denne viser at gutta mine sksl bli lavere enn gubben selv om jeg er høy, så jeg tror ikke det stemmer...

Søstre eller brødre pleier vel ikke bli like høye? Er forskjell på våre nå og det har det vært hele tiden. Av de voksne søstre og brødre jeg kjenner har de som regel ulik høyde. Selv er jeg for lav ifht mine foreldre.

Søstre eller brødre pleier vel ikke bli like høye? Er forskjell på våre nå og det har det vært hele tiden. Av de voksne søstre og brødre jeg kjenner har de som regel ulik høyde. Selv er jeg for lav ifht mine foreldre.
Tenkte det samme.

Teorien som ligger bak den det er vel +/- 10 cm i sikkerhet, så da stemmer den nok for de fleste, men er altså ikke egnet til å gi fasiten for et spesifikt barn

Teorien som ligger bak den det er vel +/- 10 cm i sikkerhet, så da stemmer den nok for de fleste, men er altså ikke egnet til å gi fasiten for et spesifikt barn
10 i +/-? Da er det jo ikke noe poeng. Stor forskjell mellom 160 og 180!

Syns denne var rar. Blir man ikke stort sett høyere og høyere, altså høyere enn sine foreldre?
Men denne viser at gutta mine sksl bli lavere enn gubben selv om jeg er høy, så jeg tror ikke det stemmer...
Kommer helt an på forholdene man lever under det da. Den siste tiden har barn i Norge hatt det bedre enn sine foreldre og sine besteforeldre og sine oldeforeldre. Men vet jo ikke om det fortsetter framover...

187

Jeg er 184 og sambo er 177.

Står at hun skal bli 180cm høy :) aner ikke om det stemmer da hun ikke er født enda :P :o

Back
Topp