hvor høye er de nå?

*muffmuffkaka*

Elsker forumet
Amelia har blitt hele 87 cm lang nå og lurer litt på hvordan hun ligger i forhold til de andre okotberbarna ? hun har jo alltid vært ganske lav, men nå syns jeg ikke hun ser så liten ut lenger i forhold til andre barn på hennes alder.

så hvor høye er deres 2,5-åringer? 

Lav i forhold til min Amelia ihvertfall

Hun er nemlig blitt 95 cm høy!

(Passer bra siden vi skal på Hunderfossen snart og grensen på en del attraksjoner er fra 95 cm :))

begge guttene mine ligger mellom 96-97 cm.

aner egentlig ikke hvor høy hun er akkurat nå, men hun var 92 på 2 årskontrollen, regner med hun har vokst ca et par cm siden da. syns hun har strekt seg mye i det siste:)

hun viss fortsatt litt lav da ser det ut som 

men akkurat stor nok for seg selv 

Tror Maja er ca. 88-89 cm, og hun virker til å være ganske gjennomsnittlig i forhold til andre jenter på samme alder.....

Jeg vet ikke hvor høy Ask er, men tror nok han er litt under gjennomsnittet.

Lilja var 95,5 cm i slutten av mars.

Frøkna her er også litt lav. Utifra hjemmemåling er hun ca 89 cm

Frøkna her er også litt lav. Utifra hjemmemåling er hun ca 89 cm

Mie ligger på 90cm nå....

Hun er lien da ja,men sikkert helt normalt det.Hun er faktisk en cm høyere en lillebror her i huset på 14 mnd.
Arian-Chrisander har jeg ikke målt siden april og da var han 98 cm.

Vi har vært på 2-års kontrollen i dag og ho var blitt 91 cm.

Maren er 94,5 cm :)

Han er ca 93-94 cm nå :)

Har ikke målt henne siden januar, og da var hun ca. 86 cm lang (hun var litt motvillig til å  la seg måle. Jeg syns det virker som om hun har vokst litt det siste halvåret, men jeg tviler på at hun er særlig mer enn maks 90 cm. Hun er lavere enn alle sine 3 søskenbarn som er ca like gamle (både gutter og jente). SIgne (lillesøster) er også litt lavere enn snittet, men virker å være bittelitt høyere enn hva Marie var på samme alder.

Back
Topp