Hvor hører man til om man føder tidlig/seint?

Peanut2018

Gift med forumet
Septemberbarna 2019
Har lurt litt på dette om man føder prematurt eller måneden før eller etter, hvor hører man til da?
Jeg tror kanskje vi kommer til å få denne babyen i august da forrige kom 9 dager før, men det er jo ikke noe som er sikkert. Er jo veldig trist når man er i en termingruppe og så føder man i en annen måned og må flytte inn i en annen gruppe? Jeg tenker det hadde vært utrolig kjipt å gå her inne i 7-8 måneder og bli kjent med så masse flotte mennesker og så må man kanskje flytte inn et sted man ikke hører hjemme på samme måte? Er det slik at hvis man føder i en annen måned men hadde termin i denne, at man da bare kan fortsette her, eller må man da over til den måneden man fødte i?

Ble kanskje litt rotete dette, men håper noen har noen gode svar, evnt tidligere erfaringer da dette er min første gang på forum.
 
Tror nok man blir værende i den man opprinnelig var i uansett :) Er jo en termingruppe, og termin er jo den samme uansett om du føder før/etter :)
 
Har lurt litt på dette om man føder prematurt eller måneden før eller etter, hvor hører man til da?
Jeg tror kanskje vi kommer til å få denne babyen i august da forrige kom 9 dager før, men det er jo ikke noe som er sikkert. Er jo veldig trist når man er i en termingruppe og så føder man i en annen måned og må flytte inn i en annen gruppe? Jeg tenker det hadde vært utrolig kjipt å gå her inne i 7-8 måneder og bli kjent med så masse flotte mennesker og så må man kanskje flytte inn et sted man ikke hører hjemme på samme måte? Er det slik at hvis man føder i en annen måned men hadde termin i denne, at man da bare kan fortsette her, eller må man da over til den måneden man fødte i?

Ble kanskje litt rotete dette, men håper noen har noen gode svar, evnt tidligere erfaringer da dette er min første gang på forum.

Hei :) sniker fra juni.

Du blir i det forumet du selv vil! Du kan også henge i to termingrupper hvis du vil det :) så det er bare å gjøre akkurat som du vil.

Ser at de fleste som ender med å føde i en annen mnd enn termin mnd, holder seg likevel mest i gruppa de har vært fra starten . veldig naturlig siden det er der man har blitt kjent med folk og opprettet vennskap!
 
Jeg har termin 4.9,og det er jo en liten sannsynlighet for at jeg får augustbarn, men jeg blir her i septembergruppa uansett - nå er jeg liksom blitt kjent her:happy:
 
Med forrige hadde jeg termin 25 mai, han kom ikke før 3 juni men jeg ble i maijentene allikevel , vi hadde jo fulgt hverandre igjennom tykt og tynt i mange mnd :) har fortsatt kontakt med en del av de , og minsten er 9 i juni:) så jeg blir her , uansett :)
 
Så utrolig greit! Tusen takk for svar dere.

Da blir jeg nok værende her inne uansett når baby blir født, er veldig greit at man ikke nødvendigvis må over i en annen gruppe om det skjer før eller senere enn antatt ;) Har veldig lyst å fortsette å henge med denne gjengen :D
 
Jeg tenker å holde meg her i termingruppa uansett :) synes det blir dumt å bytte gruppe når vi er blitt kjent her. Par uker fra eller til har ikke så mye å si.
I min forrige termingruppe så var det flere som fødte både mnd før og etter termin. Men de ble værende med oss i termingruppa likevel.
 
Tenker det er helt opp til deg. Men du kan jo henge i to grupper om du vil.
 
I de termingruppen jeg har vært i tidligere har de både hengt i den de opprinnelig skulle vært i samnt den de fødte i :) Dette må du gjøre som du selv vil med tenker jeg :)
 
Jeg har termin i starten av oktober, men føder alltid litt for tidlig. Så jeg har bare antatt at det blir september på oss ❤️ Å skulle det bli oktober så holder jeg meg her uansett :p
 
Du kan jo velge hva du vil.
Selv hadde jeg ikke tid til forum etter fødsel, men har trivdes veldig med termingruppe på Facebook.
 
Har lurt litt på dette om man føder prematurt eller måneden før eller etter, hvor hører man til da?
Jeg tror kanskje vi kommer til å få denne babyen i august da forrige kom 9 dager før, men det er jo ikke noe som er sikkert. Er jo veldig trist når man er i en termingruppe og så føder man i en annen måned og må flytte inn i en annen gruppe? Jeg tenker det hadde vært utrolig kjipt å gå her inne i 7-8 måneder og bli kjent med så masse flotte mennesker og så må man kanskje flytte inn et sted man ikke hører hjemme på samme måte? Er det slik at hvis man føder i en annen måned men hadde termin i denne, at man da bare kan fortsette her, eller må man da over til den måneden man fødte i?

Ble kanskje litt rotete dette, men håper noen har noen gode svar, evnt tidligere erfaringer da dette er min første gang på forum.

Jeg var i oktobergruppe sist, men ble satt i gang og fikk i midten av september. Det var jo likevel oktoberjentene jeg hadde hengt med, så jeg fortsatte i oktoberforumet selv etter fødsel, jeg.

Nå er jeg på nytt i oktoberforum, men henger litt her i september likevel, siden det er en sjanse for at jeg føder tidlig denne gangen også.
 
Back
Topp