hvor godt sover deres små om nettene??

tesa84

Betatt av forumet
her har mi en kar som sover veldig uroli......oppe 4-5 ganger om natta.ynker seg å vrir seg..pågått sånn i 1 mnd snart...[:'(] gud e savner søvnen min om natta!!!!

han har 4 tenner..og to fortenner som buler som bare det...så kan nok være det ja!men syns bare det har pågått noe inni natta lenge nå,uten pause...da han fikk sine første nede,og tredje oppe,var han urolig en uke om natta.. nå har det pågått i en mnd liksom...![&:]

Helt forferdelig dårlig/lett. Han er fryktelig var når han sover, og siden vi deler soverom, merker jeg at han kvepper til når jeg snur meg/legger meg osv.

Det skal også sies at han våknet opptil 12 ganger om natta da jeg sov ved siden av han, mens er nede i 2-4 nå som sambo sover på den siden. Jeg vrir, åler og bråker ganske mye mens jeg sover, mens sambo stort sett bare ligger der. Så det er nok hovedårsaken til at mini her våknet så mye når jeg sov nærmest.

Det kan jo sikkert også være tenner på gang hos dere, men vi merket igrunn ingen forskjell fra før og etter at tennene kom.

mi har å prøvd å bytte plasser i senga..slik at min mann sover nærmest gulle..men han er helt det samme...tom når mi ikke har lagt oss engang,så hører mi han ynker seg flere ganger,å våkner..
nesten litt bekymra det er noe alvorlig galt e da! så vurdert å ringe hs for å høre med ho å det kan være.men så er han verdens skjønneste å blideste herremann om dagen...så kan ikke tro det er noe galt i den forstand heller...så mest logiske er tenner på gang..men helledussen au!e kan jo ikke holde på sånn i fler mnd fremover[&:][8D]
merker bare e er temmelig lei å sliten nå...usj...[:'(]

Ella vaknar for å få mat mange ganger kvar natt. Ho et veldig lite fast føde, so då tek ho att på natta. Slitsomt ja[&:]

Hun sover forsåvidt både tungt og trenger ikke mat. Men, hun våkner minst en gang hver natt, som oftest to eller tre. Noen ganger sover hun igjen med en gang (som oftest heldigvis), andre ganger er hun våken et par timer.

hun trenger rett og slett lite søvn og/eller mer stimulering på dagene. Kjenner dette igjen fra eldstemann. Hvis vi får en til som er så klar for barnehage som Storesøster, så er vi velsignet heldig!

Han sover forsovit ganske grett. Sover litt lett, men siden han har eget rom så vekker vi ikke han så lett lenger. Men i natt var han e umulius. i to timer gikk eg fram og tilbake for å gi han proppen og litt vann. Ikke noe intens gråting, bare så klage gråting.

Her sov han veldig urolig fra 4-5 mnd. Måtte da ha mat maaange ganger på natta. Fikk flaske, og tennene kom ut, og han sov hele natta. Nå begynte han igjen når han var 7,5 mnd. Våkna flere ganger, og nå har vi dessverre begynt med uvaner som inn i vår seng, og mat igjen. Nå er det en ny tann som er gjennom, og vi venter på en til. Håper bare at det roer seg igjen snart.. Har holdt på i 1,5 mnd nå...

Håper det bedrer seg hos dere også snart[:)]

Varierer litt her. Har vært noen styrete netter siste tiden relatert til tannfrembrudd, han har fått 8 tenner allerde...
Ellers har han netter med korte, men noe hyppige oppvåkninger, da vil han ha puppen... Og får den, sovner fort igjen.
Andre netter igjen sover han bra, våkner kanskje en eller to ggr for mat, men sovner raskt igjen. Står som oftes opp i 8-tiden, han legger seg kl 1930.

ORIGINAL: Fru Riskorn

Hun sover forsåvidt både tungt og trenger ikke mat. Men, hun våkner minst en gang hver natt, som oftest to eller tre. Noen ganger sover hun igjen med en gang (som oftest heldigvis), andre ganger er hun våken et par timer.

hun trenger rett og slett lite søvn og/eller mer stimulering på dagene.
Kjenner dette igjen fra eldstemann. Hvis vi får en til som er så klar for barnehage som Storesøster, så er vi velsignet heldig!

Samme som her....

Sover egentlig ganske bra.

Vi kan prate og skru på lyset på rommet når vi skal legge oss. Noen våkner han og kan sove på sekundet hvis vi vil det.[8D]

Godt [:)] Veeeldig sjelden han er våken etter han legger seg og frem til det er morgen og frokosttid! *bank i bordet*

Ludvik legger seg ca 18.30 og våkner ca mellom 7 og 9 men har vært for det meste rundt 8 i det siste etter at de største begynte på skolen igjen

Back
Topp