Hvor godt forhold har du til svigermor?

Emilie3

Flørter med forumet

hehe, fant en test inne på klikk.no. 

og måtte bare ta denne og mitt resultat ble: 

Quiz: Har du et godt forhold til svigermor?

Resultat: Supert fohold

Du har svigermoren som alle drømmer om. Hun ser på deg som sin andre datter og du ser på henne som en ekstra mamma. Du tar gjerne imot råd og veiledning fra henne, men samtidig stoler hun på dine valg og legger seg ikke opp i hvordan du styrer hjem og barn. Du skal være glad for at dere har et så godt forhold, og at barna dine har en så fin bestemor.

og må få si, jeg har verdens beste svigermor, hun er bare ei flott dame som jeg har mye respekt av! 

tørr du og ta testen? 

så klikk inn på denne linken:

http://www.klikk.no/foreldre/article730424.ece

lykke til 

Jeg fikk også Supert forhold. Og godt er det, for hun kommer neste og skal bo hos oss i to uker! Men det går veldig fint. Mannen min er halvt ungarsk/halvt fransk, svigerforeldrene mine bor i Budapest, så vi ser dem ikke så ofte. Men det betyr jo at når de først kommer, så blir de boende en stund.

Resultat: Supert forhold.

Og det har vi også  Jeg gleder meg til dem skal bli besteforeldre igjen. Dem ble vanvittig glad da de fikk nyheten, og senest i går fikk jeg en melding fra svigermor som håpet formen min var fin 

Har ei kjempe svigermor, men ikke noe sånn dame jeg deler hemmeligheter med :) Verdens beste bestemor er hun iallefall :D

BLÅ2011 skrev:
Har ei kjempe svigermor, men ikke noe sånn dame jeg deler hemmeligheter med :) Verdens beste bestemor er hun iallefall :D

Samme her :)

Har et helt ok forhold til svigermor, men ikke noe mer enn det, vi er SÅ forskjellige!!

Venus83 skrev:
Har et helt ok forhold til svigermor, men ikke noe mer enn det, vi er SÅ forskjellige!!

Samme som her :)

Kjempe bra forhold:) Det er ikke sånn at jeg betror meg til henne,eller forteller henne mine dypeste hemmeligheter..Der skjønner;)

Hehe, jeg trenger ikke ta den testen for å finne ut at vi ikke har verdens beste forhold

Back
Topp