Hvor god forelder er du?

Pregoen

Elsker forumet
Ja, hvor god mamma/pappa føler du at du er? Og hvorfor?[:)]

1 er dårligst, 10 er best.

Jeg skreiv 9. Jeg synes jeg er god, og jeg tror vesla får en fin oppvekst hos oss. Jeg får ikke 10 fordi jeg jevnlig gjør en del tabber. Men til tross for tabbene får jeg 9, fordi det ikke er tabber som spiller noen stor rolle i det lange løp.

Jeg vil gi meg selv en 10. Fordi jeg føler at jeg alltid setter sønnen min først, jeg gir han all min energi og kjærlighet for at dagene hans skal bli så bra som mulig. Jeg tar meg tid til å forstå hvorfor han gråter eller er sint, og kjefter ikke bare tilbake. Jeg elsker han så høyt at det ikke kan beskrives, og ville gjort absolutt alt for at han skal kunne ha det bra![:)]

gir meg selv en 8, gjør jo altid alt det beste for henne, men har vel fortsatt mye å lære, ho er jo bare 3,5 mnd. Men hun gir no tegn fra seg at hun stortrives sammen med oss [:D]

Jeg gir meg selv en sterk 8'er, for jeg er langt fra utlært som mamma - men veldig god!
Hvorfor?
Fordi jeg setter han først og høyere enn noe annet, gjør bevisste valg og leser litteratur.
Jeg er tålmodig med ham, leker på gulvet med ham lenge hver dag og klemmer og kysser på ham.
Han VET at jeg elsker ham, det merker jeg!

ORIGINAL: Sonja Borge

Jeg skreiv 9. Jeg synes jeg er god, og jeg tror vesla får en fin oppvekst hos oss. Jeg får ikke 10 fordi jeg jevnlig gjør en del tabber. Men til tross for tabbene får jeg 9, fordi det ikke er tabber som spiller noen stor rolle i det lange løp.

signerer [:D]

Litt vanskelig å si, men jeg føler en 10'er[:D]
jeg er der alltid for jenta mi.
hun mangler ingenting av klær og leker og får være med på alt. hun går først uansett.
hun smiler hver eneste dag hun gråter svært sjelden så fornøyd må hun da være med mamman sin[:)]
jeg leker med henne på gulvet, synger vær eneste dag, tuller, klemmer og nusser masse, bader og stelles hver enste dag av en fornøyd mamma og pappa.
hun har alltid sovet på nattan og derfor tror jeg at hun har det veldig godt og er veldig fornøyd på dagen[;)]

men perfekt er vel ingen[;)] og lære, ja det er noe man gjør hele livet.
likevell setter jeg en 10'er[8D]

ORIGINAL: Trude Ellerei

Helt klart en ni'er.
Jeg er best for min sønn, men har fremdeles rom til å lære mer (gjør jo såklart feil jeg også). [:D]

samma her... bare jentene mine, har ikke sønn... hehe[:)]

ORIGINAL: MarensMamma

jeg er en 8er[:D] 

Back
Topp