Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Persomnlig så syntes jeg det var korsryggen som fikk mest juling! Syntes det verka som besatt der, ikke så ille i magen... men dette tror jeg er veeeeldig indeviduelt!
Jeg syns også det var mest ille i korsryggen!
Men egentlig over alt.. he he. Klarer ikke helt å beskrive de riene jeg, men det var vondt iallefall [&:]
Persomnlig så syntes jeg det var korsryggen som fikk mest juling! Syntes det verka som besatt der, ikke så ille i magen... men dette tror jeg er veeeeldig indeviduelt!
Her var det kun i korsryggen..kjente ingenting i magen eller noe.
Jordmor spurte meg hvor riene satt og jeg svarte:Korsryggen. Da spurte hun om jeg hadde mye vondt i ryggen under graviditeten..og ja det kunne jeg skrive under på!
Hun forklarte at riene setter seg som regel der en er mest "plaget" under svangerskapet..f.eks: Hvis du har mye/vond bekkenløsning setter riene seg som regel i bekkenet/hoftene og går nedover låra..og som hos meg som hadde vond rygg, i korsryggen...[:)]
Jeg synes det var verst i magen, "mens-smerter" ganger minst hundre!![&:]
Noen av riene var også vonde i ryggen. Var også veldig vondt nederst i magen når det nærma seg pressinga...
Jeg kjente det mest i ryggen jeg... flogå - det går så bra at...:) du klarer deg bra. Jeg husker at under fødselen sa jeg hele tiden at nå skal vi bare adoptere barn, men med en gang Eilin var blitt lagt oppå magen min sa jeg til mannen min: "Du, me ska vel ha flere barn (på den "vanlige" måten). Og her sitter jeg, og er verpesyk te tusen...:)
Jeg fikk vondt i lårene, kjente som om jeg syklet opp en bratt bakke og det kjentes ut som jeg fikk melkesyre i lårene, når det gjorde så vondt så hvis jeg hadde syklet hadde hoppet av sykkelen fortsatte rien mer og mer...
Melkesyren sprengte i beina.
Noe av det værste jeg har kjent, angrer ikke på epiduralen jeg fikk, heller en god, varm fødsel enn å bare huske den med smerter og rene "hel*****"
Jeg kjennte det best på sidene av magen og nedover lårene... akkurat som om det gikk strålinger nedover lårene..litt ekkelt men ikke vondt...Sto og danset masse, og det hjalp veldig godt for de riene jeg kjennte i magen, synes de var verst...