Hvor gammelt var barnet ditt...

Horomonella

Gift med forumet
..da det tok sine første skritt? John Arian går nå, og jeg er sååå stolt [:)]

ÅÅÅ så flink han er!! Grattis[:D] Elias var 14 mnd da han begynte å gå[:)]

Husker ike helt jeg, men gutten din er jo kjempe flink da!!![:D]

Så morro[:D] gratulerer...min er snart ett år og går ikke alene ennå

Elias gikk skikkelig da han var 14 mnd, men tok sine første skritt da han var 13 mnd

ORIGINAL: Lena83

å gratulere . jacob var 14 mnd da han endelig slapp seg hadde drevet å gått 2-4 steg hit å dit siden han var 12 mnd

fint vær på stranda?

De he snøva i natt so de ligg litt på veiane, og så e d overskya... Va drit fint i går, så da trilla e den lange turen, men i dag held e me inne. Nåke action på hi sida ta fjorden da? [:)] Lenge sia e he vor her inne no...

ORIGINAL: Linda76

Husker ike helt jeg, men gutten din er jo kjempe flink da!!![:D]

Takk [:D] Kjempestolt jeg da... [:)] 

GRATULERER MED DE FØRSTE SKRITTENE[:D]

Maren var 9 mnd når hun gikk.
Sara er 9 mnd nå og det er ikke lenge før hun slipper seg og.

Vi er tidlige å gå i familien min, gikk når jeg var 8 mnd.

ORIGINAL: Hebra

å gratulere . jacob var 14 mnd da han endelig slapp seg hadde drevet å gått 2-4 steg hit å dit siden han var 12 mnd

fint vær på stranda?

De he snøva i natt so de ligg litt på veiane, og så e d overskya... Va drit fint i går, så da trilla e den lange turen, men i dag held e me inne. Nåke action på hi sida ta fjorden da? [:)] Lenge sia e he vor her inne no...

snøva her me i natt men sola skin i dag så meste parten har smelta vekk igjen. Men vi me er inne jacob er ikkje heilt frisk så, har ikkje vert ute sia forrige torsdag.

så håpe det er fint vær i morra når tonje skal i barne hagen da skal e me ut å trille, men er jo så bratt her.

Kor du bor hen i Valldalen da? Ekje so godt kjent der da, men.. [:D] Ganske bratt her også, sjøl om e he flytta litt lenger ned, so e d fremdeles mykje bakka.

So flink han æ da[:D][:D] Gratulerer[:)] Morsomt, fyrste gong e ser det æ strandara her inne.. 

ORIGINAL: Mayen80

So flink han æ da[:D][:D] Gratulerer[:)] Morsomt, fyrste gong e ser det æ strandara her inne.. 

E hekje vør her sida før jul, he flytta så e hækje hatt internett før no [:D] E du Strander?

fint vær på stranda?

snøva her me i natt men sola skin i dag så meste parten har smelta vekk igjen. Men vi me er inne jacob er ikkje heilt frisk så, har ikkje vert ute sia forrige torsdag.

så håpe det er fint vær i morra når tonje skal i barne hagen da skal e me ut å trille, men er jo så bratt her.

Kor du bor hen i Valldalen da? Ekje so godt kjent der da, men.. [:D] Ganske bratt her også, sjøl om e he flytta litt lenger ned, so e d fremdeles mykje bakka.

vi bor i fjørå. inn mot tafjord

Åja, de veit e kor e hen [:)] Veit du ken ho Anette Lyse e da kanskje? Trur mora hinna e fra Fjørå..

Spørs hva du mener med "første skritt". Alexander har gått siden han var 6 1/2 mnd. langs bordkanter, og går med trillevogn (sånn rød tretralle fra BRIO) foran seg daglig, han bruker ikke gåstol.

Han går derimot ikke uten å holde seg i noe ennå, han har prøvd et par ganger, men da mister han balansen og tryner.

så flink han er da[:)][:)]
Leah gikk da hun var 9 mnd..

Roger den elste gutten var 9,5 mnd når han gikk.
Alexandra var 13 mnd før hun tok sine første skritt

Begynte å gå for noen dager siden .. 

Han tok sine første skritt da han var 8 mnd, gikk da han var 9 mnd[:)]

Back
Topp