Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi byttet fra sprinkelseng til juniorseng 1 mnd før han fylte 2 år. Da hadde han holdt på så lenge med å klatre ut av sprinkelsenga at jeg kapitulerte og lot han ligge sammen med meg hver natt, jeg lå sammen med han i dobbeltsenga hver kveld for å få han til å sovne. Også fant vi vel ut at han likeså godt kunne få seg en egen "storseng" å sove i, så kunne enten jeg eller BF ligge sammen med han i den om kveldene heller! [:D]
eg bytta då han va 2 år å 1mnd. For at eg flytta å måtte då evt kjøpa ny sprinkelseng, det gidda eg ikke når eg alikevell måtte ha ny seng straks. Så då blei det jr.seng ;)
Hm.. Lå ikke deres barn helt inntil sprinkler eller lå de i midten av sengen? Synes min alltid flytter seg til en eller annen side, så han har rygg kontakt med noe. Er litt redd for hvordan det skal gå, hvis han skulle få ny seng idag. Inga uhell hos dere??[:)]
Linus var 1 år og 8mnd. Vi flyttet han over i juniorseng fordi vi flyttet til ny plass, og ville at han skulle bli vant til den senga før babyen kommer og tar over sprinkelsenga. Har gått over all forventning. han går ikke ut av senga selv, men sitter der til vi henter han.
Hun var 2 år og 3 mnd[:)] Byttet da vi flyttet inn i nytt hus. Hun trivdes i sprinkelsengen men det gikk superbra å bytte[:D] Jeg var redd hun skulle ramle ut av sengen, men har ikke gjort det ennå[:)]
snuppa var vel 20 mnd eller noe.. kjøpte da en koselig vokseseng til henne. var mest for gøy. hun klatret ikke over eller noe..
Klumpen var nesten 2 år, han har fortsatt sin sprinkelseng men tok vegg den ene veggen og satt på en sengehest fordi han klatret over hele tiden.. var redd han skulle skade seg.
Martin blir 3 år i november å ligger enda i sprinkelseng.
men skal kjøpe juniorseng med sengehest til jul tenker jeg...
kommer en til i april som skal overta sprinkelseng, men stresser ikke likevell...har jo vugga som den kan ligge i noen mnd om martin ikke vil ha storsenga...
eldste jenta mi var ca 2,5 år og valgte det pga hun hoppet ut av sprinkelsenga.....
jente nr 2 var ca 1,5 år da vi flyttet henne over i junior seng for grensen var nådd da hun hoppa ut av sprinkelsenga og fikk hjernerystelse...
jente nr 3 ligger fortsatt i sprinkelseng men hun er jo kun 5 mnd....[:D]