Hvor gammel?

Dråpe

Elsker forumet
Hihi! Nå begynner jeg å bli litt lei av de liker du meg eller ikke trådene! Så jeg tenkte jeg kunne starte en nye trend i spørreundersøkelsene[:D] Nå forventer jeg at det kommer maaange like slike polls i løpet av morgen dagen[:D]

Hvor gammel tror dere jeg er? Sikkert noen som vet det da[:)] 

Det har etter hvert kommet frem at jeg ikke kan kalle det en NY trend,[;)][:D] Men jeg håper jeg kan være med på å videreføre den da[:)]

ORIGINAL: Lille Bea

Du er ung og vakker, tipper 20-21[:)]

Søt du[:)]

tror du er ikke en dag over 45...

26?

ORIGINAL: Thothamon

tror du er ikke en dag over 45...

Haha[:D] Ja, nå var du nærme gitt[:D]

den var da ikke ny.......Jeg hadde jo en slik en i går og i dag[8|]

ORIGINAL: silke

Uff da, så ikke de jeg, hadde bv fri i nesten hele går[:)] Men deilig avsporing likevel[:)][:D]

Nå fant jeg de[:)] jeg har uten bilde da[;)]hehe. Syns du så yngre ut enn du var jeg silke, kjempe pen også[:)]

Gammel og vakker!!

Haha nei har ikke peiling.[:D]

ORIGINAL: Lille Bea

Hvor gammel er du da Dråpe???? Jeg er nysgjerrig[:D] Kan ikke lage spørris, og ikke komme med fasiten[8D]
Du har så rett, så rett[:)] -ihvertfall nesten, jeg laget litt feil i svar alternativene, skulle stått 21-22[:)]

For de som svarte 18-19, så regner jeg med at det var fordi jeg startet denne pollen?[:D][;)] Og for de som svarte over 30[&:] Hehe, det tar jeg bare som en positiv ting. Alderen skjemmer ingen[:D]

ORIGINAL: Dråpe

ORIGINAL: silke

Uff da, så ikke de jeg, hadde bv fri i nesten hele går[:)] Men deilig avsporing likevel[:)][:D]

Nå fant jeg de[:)] jeg har uten bilde da[;)]hehe. Syns du så yngre ut enn du var jeg silke, kjempe pen også[:)]

Synest det burde vert pålagt med bilde.... hihi! elers vet vi jo ikke....

Tusen takk for komplimanget.[;)]

Back
Topp