Hvor gammel var ungen første gang på kino?

Virrehøna

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Hvor gammel var din første gang hen var på kino?

Vurderer å ta med toåringen min. Men er det for tidlig?

Det spørsmålet stilte jeg også her for en god stund tilbake, og oppfattet det slik som at det varierte på ungene. Men virket som de fleste hadde gått rundt 3årsalder :)
Jeg har enda ikke vært med frøkna, men tenker mot høsten (hun ble 3 i april) og jeg gleder meg:D

Rundt 3 år. Marken hadde ikke klart å sitte rolig før det. Og selv ved 3 år var det ikke sååå lett.
Man må nesten bare se an barnet tenker jeg

3 år.

3.5 år. Perfekt alder for vår, da satt han rolig under hele filmen. :)

Lillebror har akkurat fylt 3 år, for tidlig for han ennå.

Eldste var rett over 3 og så thomas toget. Minstemann var 2 og så brannmann sam. Begge koste seg max :)

Eldste er 4 år.. vært på 6D kino men det varte ikke så lenge.. yngste var på babykino ca 6 mnd. Ingen har vært på ordentlig kino enda

Kommer an på filmen. Gutten vår er vel omtrent akkurat like gammel som din og han storkoste seg på Brillebjørnfilmen i fjor vinter.

Vi var også og så den filmen i fjor vinter, og da var jenta vår 2-2 1/2 år. Hun satt også stille og storkoste seg.
Så jeg tenker og at det avhenger av både hvilken film det er og ikke minst barnet.

Mellom 2,5 og 3år. Hun var for liten da. Prøvde igjen nå ett halvt år senere. Det gikk bedre. :joyful:

Blir nok en tur til høsten når nye frost kommer. Hun blir 4 om 3 uker. Hun har ikke klart å sitte å se på noe over lengre tid før siste tiden, så har vært uaktuelt her foreløpig.

Min var 2 år da han så Brillebjørn, storkoste seg (men vandret litt da)! Var 2,5 når han så Kutoppen, det var og gøy. Spørs veldig om filmen fenger skikkelig.

Back
Topp