Hvor gammel var du når du fikk lappen?

|Lica|

Forumet er livet
Jeg fikk lappen 2 mnd etter 19 års dagen min og 1 mnd før jeg fikk Elias.. Ble litt stresset da jeg fant ut jeg var gravid ja[:D] Hadde begynt på lappen før jeg fant det ut men strøk på oppkjøring[:(]

Jeg turte ikke begynne på lappen da jeg var 18[8D][:D]

æ bei 19 i april å kjørte opp august samme året[:D]

hadde type m lappen å bil så æ sunst ikkje d va nødvendi m lappen da æ blei 18[8D]

Fikk ikke lov av pappa til å ta den fordi jeg ble tatt i røyking før jeg var 18år.. Og jeg som ikke røyker engang! Prøvde ei uke på ungdomskolen men fant ut at det absolutt ikke var noe for meg..

Jeg var 18

Og etter det så dabbet det av fordi jeg bodde i sentrum. (flyttet ut når jeg var 15år, pappa hadde jo lovet å betale lappen vis jeg ikke røykte eller drakk) Og jeg hadde ike råd til å ta den.. 

18år og 9mnd

ORIGINAL: Almalexia

ORIGINAL: Krista

Fikk ikke lov av pappa til å ta den fordi jeg ble tatt i røyking før jeg var 18år.. Og jeg som ikke røyker engang! Prøvde ei uke på ungdomskolen men fant ut at det absolutt ikke var noe for meg..

Jeg skulle få lappen sponset av faren min hvis jeg ikke røykte. men det gjorde jeg jo, og ble tatt, så jeg måtte betale hele lappen selv..

Vi som ellers oppfører oss så fint.. [:D] Kjekt å se deg her igjen forresten. Har ikke vært her siden januar.. (ny leilighet og ingen nett.)

Blir 30 til høsten, og holder på med å ta lappen nå....

Betingelsen for at foreldrene mine skulle betale var at jeg ventet til jeg var ferdig med vidregående, altså rakk jeg å bli 19 år

Eg fekk lappen på 18 års dagen min[:D]

Kjørte opp noen dager etter 18 års dagen. Og har faktisk lastebil med henger også. Fikk den av jobben i november 2006. Klarte det på første forsøk. Ganske stolt da!!

fikk dn på 18 års dagen.. pappa e kjørelærar så va heldi m dn [:D]

Jeg holder på nå. Bedre sent enn aldri, så jeg håper jeg får den i løpet av året og da får jeg den når jeg er 33 [:)]

Jeg var 18[:D]

Jeg var 18[:D]

Jeg fikk den 14 dager før 19 års dagen min[:)]

Jeg fikk lappen når jeg var 18 og en måned gammel...

Noen dager før jeg fyllte 19, så jeg var altså 18[;)]

Back
Topp