Hvor gammel var du da du begynte å drikke alkohol /feste ?

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
samme her..

FrkPedersen skrev:
Altfor ung - 14.

samme her...

13-14 år ca
Grøsser når jeg tenker på det.Lurte meg ofte ut og festet i et par år før jeg fant typen som i dag er min mann.Da roet jeg meg litt :)

blessa skrev:
Begynte å dra på fest og drikke da jeg var konfirmert. Det er tradisjon på bygda i trøndelag :) Er man konfirmert, kan man dra på fest.

Japp 

rundt 13, men utrolig nok så visste jeg til og med da hvor går grensa, har aldri blitt dritta full eller noe sånt

Har aldri vært full eller drikket for mye, men vi hadde alltid litt vin til middagen i helgene - så jeg fikk lov til å drikke et halvt glass vin fra jeg kanskje var ca 10 år. Har egentlig ikke vært på så mange fester heller..var vel bare et par fra jeg var ca 17 år..

Carla82 skrev:
Har aldri vært full eller drikket for mye, men vi hadde alltid litt vin til middagen i helgene - så jeg fikk lov til å drikke et halvt glass vin fra jeg kanskje var ca 10 år. Har egentlig ikke vært på så mange fester heller..var vel bare et par fra jeg var ca 17 år..

!??

toneany skrev:
Var vel 14 da jeg først  begynte så smått å drikke, var ordentlig full første gangen da jeg var 15. Fra jeg var 16-18 drakk jeg vel regelmessig, men ikke så ofte eller mye hver gang. 

samme her..holdt på til jeg var rundt 18,19 da begynte det å roe seg ned 

Tja, det startet vel i det små med en slurk her og der da jeg var 13, ble jo ikke beruset på annet enn stemninga en gang. :-P

Men et par mnd før jeg fylte 14 så var vi på campingtur med en venninnes foreldre, de lagde hjemmebrent og vi forsynte oss grådig en kveld. Fysj så full vi ble!
Ble busta så klart, men de ville ikke si noe til våre andres foreldre for da måtte de innrømme at de hadde hjemmebrent :-P Og vi lærte hvor full en kunne bli før det ikke var gøy lenger, tror ikke noen av oss har drukket oss SÅ full igjen. :-)

Festing på "regelmessig basis" begynte jeg med da jeg var 16 og traff en så herlig kar at han er mannen min nå (og jeg blir 30 i høst :-P)

knotte81 skrev:

toneany skrev:
Var vel 14 da jeg først  begynte så smått å drikke, var ordentlig full første gangen da jeg var 15. Fra jeg var 16-18 drakk jeg vel regelmessig, men ikke så ofte eller mye hver gang. 

samme her..holdt på til jeg var rundt 18,19 da begynte det å roe seg ned 

Her å, men holdt bare på frem til 17år, så var det opphold på noen år frem til 21 år så var det noen kuler og nå er jeg helt ferdig. 26år.

Ca 16-17, men begynte ganske forsiktig.

Back
Topp