Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda så klart men kan være greit å høre sånn ca daNår man passer det vel? Vi selger mye XS og S til 14/15 åringer i butikken jeg jobber
Det er det nok. Niesen min er 10 år og fikk jakke i 12 -13år til jul , nå funderer jeg på om jeg skal kjøpe 14 eller s i en skidressJeg bruker XS i de klærne. Tror det er forskjellig fra person til person når man går over på slike størrelser?
Jeg er tante til en på 9 som bruker 164 i klær, mens min på 8 bruker 128![]()
Det er det nok. Niesen min er 10 år og fikk jakke i 12 -13år til jul , nå funderer jeg på om jeg skal kjøpe 14 eller s i en skidress
Usikker på hvor høy hun er men mye høyere enn min som er ett år yngre. Han fikk 12-14 år i skidress av de nå til jul og den var ikke for stor selv om han bruker 140 til vanlig.Hvor høy er hun da? Man kan jo bare bytte om det blir altfor stort![]()
Usikker på hvor høy hun er men mye høyere enn min som er ett år yngre. Han fikk 12-14 år i skidress av de nå til jul og den var ikke for stor selv om han bruker 140 til vanlig.
Det er sant. syns i grunn klesstørrelser er vanskelig. For som det er sagt over her, det varierer veldig. Er personen lang og slank eller litt lubben, alt spiller en rolle på hva som passer. I tillegg er jo ulike merker ulike i størrelsen..Joda så klart men kan være greit å høre sånn ca da
Min niese begynte med S da hun var 12
Er det jeg også tenker i grunnDa ville jeg gått for en s jeg altså, bedre med stor en for liten![]()
Er det sol er så irriterende, utrolig stor forskjell fra merke til merkeDet er sant. syns i grunn klesstørrelser er vanskelig. For som det er sagt over her, det varierer veldig. Er personen lang og slank eller litt lubben, alt spiller en rolle på hva som passer. I tillegg er jo ulike merker ulike i størrelsen..
I feks bjørn Dæhlie langrennsklær?
Ser barnestrørrelsen går til 164. Er det rett på sak etterpå da?
Nå var det ikke det innlegget handle om , hun er for stor til barnestrørrelsenKjøpte meg dunjakke fra Swix i barnestørrelse, var jo helt lik voksenstørrelsene og kosta 1000 kr mindre. Skjønner ikke hvorfor man skal kjøpe voksenstørrelse hvis barnestørrelsene passer og sitter fint på.