Hvor gammel er man når man begynner å bruke str xs og s?

Kengu

Forumet er livet
VIP
I feks bjørn Dæhlie langrennsklær?
Ser barnestrørrelsen går til 164. Er det rett på sak etterpå da?

Når man passer det vel? Vi selger mye XS og S til 14/15 åringer i butikken jeg jobber

Jeg bruker XS i de klærne. Tror det er forskjellig fra person til person når man går over på slike størrelser?
Jeg er tante til en på 9 som bruker 164 i klær, mens min på 8 bruker 128 :)

Jeg bruker XS i de klærne. Tror det er forskjellig fra person til person når man går over på slike størrelser?
Jeg er tante til en på 9 som bruker 164 i klær, mens min på 8 bruker 128 :)
Det er det nok. Niesen min er 10 år og fikk jakke i 12 -13år til jul , nå funderer jeg på om jeg skal kjøpe 14 eller s i en skidress

Jeg handlet mye i barneavdelingen da jeg jobbet på H&M, selv om jeg var 19 år. ;)
Det kommer jo helt an på kroppstype, hvor høy/tykk/tynn man er, og proporsjonene ens. :)

Hvor høy er hun da? Man kan jo bare bytte om det blir altfor stort :)
Usikker på hvor høy hun er men mye høyere enn min som er ett år yngre. Han fikk 12-14 år i skidress av de nå til jul og den var ikke for stor selv om han bruker 140 til vanlig.

Joda så klart men kan være greit å høre sånn ca da :)

Min niese begynte med S da hun var 12
Det er sant. syns i grunn klesstørrelser er vanskelig. For som det er sagt over her, det varierer veldig. Er personen lang og slank eller litt lubben, alt spiller en rolle på hva som passer. I tillegg er jo ulike merker ulike i størrelsen..

Det er sant. syns i grunn klesstørrelser er vanskelig. For som det er sagt over her, det varierer veldig. Er personen lang og slank eller litt lubben, alt spiller en rolle på hva som passer. I tillegg er jo ulike merker ulike i størrelsen..
Er det sol er så irriterende, utrolig stor forskjell fra merke til merke
Hun her er forøvrig lang og slank

Jeg var 11 mener jeg.
Jeg bruker fremdeles 164 i barnestr da :P
Fant meg en kjempefin bergansjakke i str 164, den kostet jo halvparten av den i str S og det er samme str :P

Min datter er 11 1/2 og bruker 164 i barnestr og XS i voksen. Bruker S hvis det er smalt i fasongen. Hun er da rundt 155-158 høy.

I feks bjørn Dæhlie langrennsklær?
Ser barnestrørrelsen går til 164. Er det rett på sak etterpå da?

Jeg passer inn i 164 i Dæhli, men synes XS dame tøyet sitter bedre (er mindre). Så tror man kan starte med XS før man vokser ut sv barnestørrelse. Vet ikke om det gjelder alle merker

Jeg begynte med voksenstørrelser da jeg var rundt 12 år.

Kjøpte meg dunjakke fra Swix i barnestørrelse, var jo helt lik voksenstørrelsene og kosta 1000 kr mindre. Skjønner ikke hvorfor man skal kjøpe voksenstørrelse hvis barnestørrelsene passer og sitter fint på.

Kjøpte meg dunjakke fra Swix i barnestørrelse, var jo helt lik voksenstørrelsene og kosta 1000 kr mindre. Skjønner ikke hvorfor man skal kjøpe voksenstørrelse hvis barnestørrelsene passer og sitter fint på.
Nå var det ikke det innlegget handle om , hun er for stor til barnestrørrelsen

Back
Topp