Hvor gammel er dere?

Veldig_spendt

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Hvor gammel er dere og har dere barn fra før? Jeg har akkurat blitt 34.. Har 2 gutter fra før. En på 8, snart 9 og en på 10 fra tidligere forhold. Så dette blir en skikkelig attpåklatt..
 
Jeg er 33 og mannen er 6 dager yngre ;) Vi har ingen barn fra før så dette blir første :)
 
Jeg er 30 og mannen er 36. Vi har ei jente på 20 måneder fra før. :)
 
Jeg er 33, mannen 42. Vi har en gutt på 2 år og 4 mnd også har han ei på 10 og en på 13 fra før :)
 
Jeg er 29, blir 30 i år. Mannen er 33. Vi har to jenter, 6-8 år.
 
Jeg blir 27 i år, samme som mannen.
Jeg har en datter på snart 4 år fra et tidligere forhold:)
 
33 år, mannen er 31. Vi har ei jente på 8 mnd :)
 
Jeg er 26, mannen 28. Har en gutt på 4 og jente på 1:)
 
Jeg er 34, mannen 40. Vi har en gutt på 1 år og 3 mnd :)
 
Sniker fra novembertråden :) Ser det er flere over 30 her enn i novembergruppa. Selv har jeg akkurat bikket 35, og er gravid med nr 3. Det blir en liten attpåskatt og den siste i rekken ;)
Med termin 3.12 kommer jeg etterhvert til å snike litt mer på november også, så da får dere ei til på snart 31 :)
 
Hei. Jeg er 27, vi har et barn på 8 år fra før. Fant ut at det var på tide med en til ;p Foreløpig termin 6. desember...

Ser det er flere som har litt store barn her fra før, det er jo gøy at vi er flere om det :)
 
Hei! Jeg sniker litt hos dere, har termin 30 november og har en følelse av at den blir flyttet til desember senere:p jeg er 30, sambo 20. Dette er vår første, vi gleder oss veldig:)
 
Sniker meg inn her :) er 24 og kjæresten 26 og vi har to jenter på snart 6 og 4 fra før, så sistemann er veldig ønsket :)
 
Last edited:
Jeg er 34 år, fyller 35 i desember. Mannen blir 41 i mai :) Har en gutt som ble 15 mnd i dag :)
 
Back
Topp