Hvor gammel? barn? Bursdag? :)

1rosa+spire?

Glad i forumet
Tja Tenkte vi kunne bli litt kjent her inne :)

Mitt navn er jo Nadja, jeg er 26 år og har ei datter på 2 år fra før :)

Jeg rekker akkuratt ikke å bli 27 føre lille julekula kommer :p For jeg fyller år den 25 september :p
 
Kommer med mer etterhvert men har to barn på 1,5 og 3 år. Blir selv 26 før jeg får ut denne ungen :)
 
jeg er 26, blir 27 til sommeren:) vi har en gutt fra før som ble 2 år i august:) kommer mer etterhvert:)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
Hei! Jeg heter Lillian og er 26 år, har en jente på 2 år og en englegutt som skulle blitt 15 uker på førstkommende søndag. Hjertet han sluttet å slå 6 dager før termin :(
Så nå prøver vi igjen og håper det går bedre for oss denne gangen! Har foreløpig termin 13 september men blir satt igang i uke 38...
Oi det ble langt!! og samme som andre her, hvis noen kjenner meg igjen så er det hemmelig for vi vil ikke si det til for mange i tilfelle det går gale igjen.
 
har en jente år 3 år:) blir 23år før den lille kommer. kommer med mer når hemmeligheten om den lille har sprukket:)
 
kommer med mer etterhvert jeg og :) men hysj hysj hvis noen plutselig kjenner meg ;) har ei snuppe som straks blir 3år.. og jeg er 25 år når lille frø melder sin annkomst :)
 
Oi, så unge dere er da :) Jeg blir 31 i løpet av våren, og har en gutt som blir 2 til sommeren. Jeg kommer også med mer når jeg er lengre på vei. Har hatt en del blødninger så må få bekreftet fra lege at jeg fortsatt er preggis. Selv om dette er et svangerskap som kom overraskende på meg håper jeg spira sitter og at jeg får bli her med dere :)
 
Jeg blir jo rene bestemoren her inne jrg :) jeg blir 40 i neste måned, og har en gutt på 3r fra før, han blir 4 like etter småen :)
 
Kan fylle ut mer siden, info for øyeblikket. Sønn på 3 somre, samboer og blir 28 ila året :)
 
Back
Topp