Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Si det du. Noen er klare når de er 18, mens andre er klare når de er mye eldre enn det. Alle ekteskap kan gå til grunne - uansett hvor gammel man er.
Jeg var selv 20 da jeg giftet meg, mannen min 21. Jeg har ikke angret et sekund:) Vi har nå vært gift i 5 år og har en sønn på snart 2 + en i magen. Vi lever et godt og stabilt liv og er veldig, veldig glade i hverandre:)
Kan legge til at vi hadde vært i sammen i 2 år og 3 mnd da vi giftet oss:)
Et kallenavn skrev:
Jeg tenker at det ikke er nødvendig før man er 25.
Haster jo ikke, så man kan jo bli kjent først.
Ellers så vet jeg selv at jeg forandret meg veldig mange ganger fra jeg var 18 til 25. Skjer jo masse på de årene, så selv om man er helt sikker på at man har møtt den rette når man er 18, er det ikke sikkert den personen man er som 23, 24 eller 25 er like enig.
Er jo der noen har ett handicap, man klarer ikke bli så veldig godt kjent når man aldri kan være alene hehe...
*Meya* skrev:
Et kallenavn skrev:
Jeg tenker at det ikke er nødvendig før man er 25.
Haster jo ikke, så man kan jo bli kjent først.
Ellers så vet jeg selv at jeg forandret meg veldig mange ganger fra jeg var 18 til 25. Skjer jo masse på de årene, så selv om man er helt sikker på at man har møtt den rette når man er 18, er det ikke sikkert den personen man er som 23, 24 eller 25 er like enig.
Er jo der noen har ett handicap, man klarer ikke bli så veldig godt kjent når man aldri kan være alene hehe...
Haha.. Ser den altså!
Har ikke noen problemer med at ikke alle mener det samme som meg heller, så vil jo alltid være opp til den enkelte.
:-)