hvor gamle

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
Er alle oktober mammaene? Selv er jeg 35 år og snuppa er mittvsiste barn..... litt vemodig:-(

Jeg fyller 26 i slutten av november.. Rekker å bli 2 barnsmor før den tid:)Vet ikke om dette er siste ennå, men en laaaaaang pause blir det hehe.....

Sannheten og jeg får 2 veldig tette...Like mange mndr hehe..:D

Jeg er 32 år og har ei lita tulle:) Vi skal ha en til, og starter prøvingen til våren regner jeg med:) Vil gjerne ha gull nr 2 rundt vinteren/våren 2014.
Skal kun ha to:( Hadde det vært opp til meg hadde det blitt 3, men gubben vil egentlig bare ha 1, så da møtes vi på midten og er enige om 2.

Fyller 26 i november jeg :-) Har en gutt, og vi planlegger ikke flere barn da vi er startet med studier, skal kjøpe hus og gifte oss neste sommer <3 Kanskje en til når vi er ferdig med studier om 4 år :-)

Blir 30år nå i september. Fikk en gutt nå, og vil gjerne ha en eller to til. Bare vente litt iallfall :)

lennypenny skrev:
Jeg fyller 26 i slutten av november.. Rekker å bli 2 barnsmor før den tid:)Vet ikke om dette er siste ennå, men en laaaaaang pause blir det hehe.....

Hehe, noen ganger tenker jeg at det er galskap!

Til TS, jeg er 30 og er enig med Lennypenny om å vente litt til neste runde med barn, men det som skjer det skjer :) 

Sannheten skrev:

lennypenny skrev:

Hehe, noen ganger tenker jeg at det er galskap!

Til TS, jeg er 30 og er enig med Lennypenny om å vente litt til neste runde med barn, men det som skjer det skjer :) 

Jeg har 13 mnd mellom de to minste mine og det går faktisk overraskende bra:-)

Back
Topp