hvor gamle er dere?

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av sol vil bli mamma, 30 Sep 2010.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Embla Embla

Jeg er 37 år, og storesøster rakk nå å bli 9 år før lillesøster kommer til verden om et par uker :)

2. Chaney Flørter med forumet

Jeg er fylt 41 og venter nr 6 :)

3. veslemøy Forumet er livet VIP

Herlig med så mange voksne damer. Føler det bare er mange unge rundt meg. Jeg er nok også litt gammel til sinns. Jeg er tretti år og har 5 barn. Hadde tenkt å gi meg men etter en ma ble savnet veldig stort. Så nå er drømmen altså nummer seks i familien vår.

4. <3 BAMBINO E> Elsker forumet Oktobermirakler 2013

Jeg blir 35 om en måned. Min samboer er 40. Vi har en datter som blir 5 til høsten. Venter nestemann i oktober, tok tid å overtale han til en til ;) Begge satt på første forsøk :cool:

5. Jeg er 40 år og dette er mitt første. Er lykkelig gift.

6. Mammelammen Glad i forumet

Jeg er 35, ei stund til i hvertfall. To barn fra før, 8 og snart 10. Prøver på nr 3 nå. Denne gangen planlagt, så da tar det litt tid. :rolleyes:

7. Solsikke trebarnsmamma i 2014 <3

Er "bare" 30 men føler meg mere voksen enn mange andre på min alder :) Har litt annet syn på ting,og andre interesser enn mine egne jevnaldrende :)

8. Prinsesse Bussfrue

Hei.
    Jeg er nettopp blitt 35 år. Er mamma til fire barn som er 13,10, snart 7 og snart 6 år gamle. Har fått ny kjæreste nå, og blir ikke flere barn på oss.

Del denne siden