hvor gamle er dere?

Jeg er 36 år ung ;) Vi håper at denne gangen skal svangerskapet gi oss en etterlengtet baby :) Lykke til, til dere også!
 


Versailles skrev:
Jeg er snart 44, og gravid med nummer fire. Har hatt problemfrie svangerskap før, og regner med at dette går bra også.


Og det gjorde det!
Mitt beste svangerskap av de fire jeg har hatt, pluss en drømmefødsel på Rikshospitalet, og ei frisk og flott jente. Fyller 45 i år, og ble gravid etter at gubben og jeg var litt uforsiktige en kveld i mai i fjor

Livet tar mange underlige vendinger, og nå er vi altså småbarnsforeldre igjen. Helt nydelig.
 
Jeg er 32 år og samboeren er 30.

Vi venter vår første i juni :)
 
Jeg er 39,men blir 40 i september.Mann 40.Har termin i februar 2013.
Etter 18 år med ufrivillig barnløshet og mislykkede ivf forsøk,blei jeg plutselig gravid
 
Jeg ble 35 år for ca en mnd siden,har 2 gutter(15 og 11 år) og 2 jenter (snart 2 år og mini på 101/2 mnd)
 
hei!jeg er snart 38 og prøver på et lite mirakel i 2013.emoticon
 
29, og prøver på den første
 
Jeg er 23, og samboer er snart 26. Har ingen barn fra før, men jeg har hatt ønsket meg barn i snart 10 år :)
 
Hei, jeg er 37 år. Gravid med nr 2 nå, fyller 38 år før termin. Nr 1 fyller 3 år rundt termindato.
 
Jeg er 24 og sambo er 25, vi prøver på vår første :-)
 
Jeg er 24 og sambo er 25, vi prøver på vår første :-)
 
Jeg er 37 og samboeren er 35. Vi har ei som blir 3 år i januar og håper spiren kommer i juli 2013:)
 
Jeg er 40, min mann 35. Vi har prøvd (og prøvd og prøvd) i 5 år, og etter 3 missed abortions (med mine egg) er jeg nå 11 uker på vei med tvillinger etter å ha brukt donoregg. Mine egg ble visst ubrukelige mye tidligere enn normalt.
 
Jeg er 33 år, mannen min er 30 år. Vi har to flotte gutter på 3 og 5 år. Nå ønsker vi oss veldig nr 3 :)
 
Blir 38. 3 barn som blir 10, 14 og 16.
ønsker flere barn med ny samboer.
Agder :)
 
Er 31 år,har 2 gutter på 9 og 3,5 år og der var det stopp..
 
Har du fått ny mann, Freya?
 
jeg er 24 og kjæresten er 20, jeg har to fra før, han ingen :)
 
Jeg blir 37 dagen etter termin ;) og mannen blei 40 i høst. Vi har et barn på 8 fra før. I følge legene skulle vi ikke få dette til i hele tatt, og nå venter vi vårt andre under når som helst :) Har hatt to runder ivf uten hell mellom disse skattene.
 
Back
Topp