hvor gamle er dere?

Hei. Jeg er 38 blir 39 år i august, min kjæreste er 36 år. Jeg har en gutt på 19 år og en jente på 14 år fra et tidligere forhold og han har ingen fra før. Vi venter vårt første felles barn i desember. Mistet i uke 8 i fjor så håper det går bra denne gangen.
 
Jeg er 34 år og min mann er 45. Noen andre fra Østfold her...?

Lykke til, alle som er gravide eller prøver å bli!
 
Hei. Jeg er 35, og min samboer er straks 40. Venter vårt fjerde barn rett over nyttår. Har en på snart 13, en på fire og ei på to. Masse lykke til med prøvingen. =)
 
Eg e 41, sambo e 43.
Fra før har eg en sønn på 22, sambo har en på 18 og en på 21 fra et tidligere forhold.
Og så har vi han lille Odin på snart 2 år i lag.emoticon
 
Hei
Er 38 år og har gutt på 15 år og jente på 3 år. Er gravid igjen og vi gleder oss! En skrekkblandet fryd da vi mistet i forrige svangerskap - men har nå vært på tidlig ultralyd og fått beskjed om at sålangt er alt bra med den lille
 
Hei
Er 38 år og har gutt på 15 år og jente på 3 år. Er gravid igjen og vi gleder oss! En skrekkblandet fryd da vi mistet i forrige svangerskap - men har nå vært på tidlig ultralyd og fått beskjed om at sålangt er alt bra med den lille
 
Tuppen er snart 34, og Lillemor har akkurat fylt 34. Tuppen har to fra før av på 13 og 14, mens Lillemor ikke har noen. Vi er snart igang med IVF behandling, og venter forhåpentligvis vårt første barn sammen i løpet av 2012.
 
Er 37. Mamma til ei jente på to år fra før.
:)
 
Er 33 år, og mamma til to jenter og en gutt på 7, 5 og 2 år:-)
 
Jeg er 42 år og har to jenter fra før:) De er 11 og 6 år gammel, blir spenndende med ny baby.
Termin 7 desember.
 
Er 46 med to små, eldste er snart 3, med 17 mndr imellom, hjemmesnekra! Pappaen er tre år yngre enn meg!
Fikk 1.mann på min 45 års dag etter et års prøving, så en salpingografi (kontrastundersøkelse av tubene for å se om det var åpent!) Da jeg var 40 sa gynekologen på bakgrun av hormonnivåene mine at jeg var i overgangsalderen, så da gikk jeg ett år til akupunktur før hormonnivåene var helt normale igjen - så miraklenes tid er ikke forbi!
 
Er 46 med to små, eldste er snart 3, med 17 mndr imellom, hjemmesnekra! Pappaen er tre år yngre enn meg!
Fikk 1.mann på min 45 års dag etter et års prøving, så en salpingografi (kontrastundersøkelse av tubene for å se om det var åpent!) Da jeg var 40 sa gynekologen på bakgrun av hormonnivåene mine at jeg var i overgangsalderen, så da gikk jeg ett år til akupunktur før hormonnivåene var helt normale igjen - så miraklenes tid er ikke forbi!
 
Er 46 med to små, eldste er snart 3, med 17 mndr imellom, hjemmesnekra! Pappaen er tre år yngre enn meg!
Fikk 1.mann på min 45 års dag etter et års prøving, så en salpingografi (kontrastundersøkelse av tubene for å se om det var åpent!) Da jeg var 40 sa gynekologen på bakgrun av hormonnivåene mine at jeg var i overgangsalderen, så da gikk jeg ett år til akupunktur før hormonnivåene var helt normale igjen - så miraklenes tid er ikke forbi!
 


sunny04 skrev:
Jeg er 34 år og min mann er 45. Noen andre fra Østfold her...?

Lykke til, alle som er gravide eller prøver å bli!



Hvor i Østfold er du ifra? Bor i Sarpsborg. Venter dere barn nå eller? Vi venter i januar. :-) Er 34 og samboer 41. :-)
 
Jeg er 36 år og har 3 barn fra før. Min bedre halvdel er snart 39 og har en fra før. Dette blir vårt felles kjærlighetsbarn.
 
Back
Topp