hvor gamle er dere?

Jeg er snart 35 år og har 4 barn, ei på 13, en på 12, ei på 3 og ei på 2.
Etter den siste steriliserte jeg meg, men jeg kunne gjerne tenkt meg en baby til.
Baby-syken går vel i grunn aldri over!;o)
 

Jeg er 38 år gammel og har 2 jenter på 2 og 4 år:)

Lykke til med prøvingen:)

 
Hei!

36 år her og venter barn nr 3 når som helst emoticon Termin er 5. mai. Har en jente (3 år) og en gutt (1 år) fra før. Min mann er 39 år.

Er ikke fra Adger.

Lykke til med prøvinga! :)
 
Hei! Mitt første innlegg dette.

Jeg er 40 år, har et barn på 19 og venter barn i september. Livet byr på mange overraskelser.. ;)
 
Mamma_08 skrev:
Jeg blir 21 nå i januar og har en datter som blir 3 i mai.
Jeg og min samboer håper på en liten en til :)


Eeehm.... Tror du har gått feil!
Man karakteriseres ikke som "voksen mor" når man ble mamma for første gang som 18åring og er tobarnsmor i en alder av 21år :P
 
Hei

Eg vert 39 år i år. Har ei prinsesse som fyller 4 år no i Juni.

Eg tar sjangsen å svara her sjølv om det er berre damer som har svart deg før meg.

Lykke til med prøvinga
 
Hei

Jeg er 34 år og samboeren min er 40 år. Er helt fersk her inne og det er graviditeten min også.... Vet ikke helt hva jeg har begitt meg ut på! emoticon
 
blir 42 i år og har barn på 6,5 og tvillinger på 2 åremoticon
emoticon emoticon emoticon emoticon
 
Ble så utrolig glad av å lese denne tråden her!! :D

Jeg er 33 år og har en liten gutt på 3,5 år! Jeg er alenemor men ønsker meg flere barn en gang i fremtiden men får stadig høre at jeg begynner å bli for gammel...
Det er jeg såvisst IKKE!! takk til dere supre damer!!!!
 
Vi lever lengre nå enn før, vi er "unge" lengre enn før og så lenge vi har evnen til å reprodusere oss og evnen til å være kjærlige og gode foreldre, så ser jeg ikke at alder alene skulle være en hindring emoticon
 
Jeg er snart 44, og gravid med nummer fire. Har hatt problemfrie svangerskap før, og regner med at dette går bra også.
 
*solrose* skrev:
hei..
lurer på hvor gamle dere her inne er jeg..
jeg er 41 år og prøver på første man..sambo min er 46 år har ikke barn fra før han heller...
noen her i samme situasjon?


hei,jeg blir 34 denne mnd og venter gutt nr 6 i juli.mannen min er 36
 
Er 31, blir 32 i sommer. Mamma til 3 på 11 og 8,9 og 6 år. Venter nr 4 i januar og bor i aust-agder :)
Ønsker dere lykke til :)
 
33 om 3 dager, samboer blir 35, og vi har inegen barn enda.. bare en haug med katter! ;)
 
Fikk sønnen min på 3 år akkurat i tide til min 33-årsdag. Fyller straks 36 og det kan muligens se ut som det er en ny baby på vei. Blir noen spennende dager fremover :D
 
Jeg er 37, og har ingen barn, men to katter og er visst plutselig blitt gravid... 11 uker på vei nå.
 
Jeg er 38 år å venter nr 4 i januar :o)
 
Back
Topp