hvor gamle er dere?

Hei. Jeg er 40 ár og er snart 4 barns mor. De er 20,18, 16 mnd og ufödt . min mann er 52 og hans andre .[:)]
Sikkelig hærlig á byggne pá nytt igjen,men ná blir det ikke flere.

Lykke til hos dere.[;)]
 
Hei. Jeg blir 40år til sommeren. Har 3 barn, 1 gutt  14.5år, ei jente som blir snart 6 år og ei jente på 15mnd.

Tror ikke det blir flere barn her, er fornøyd med de 3 flotte barna jeg har, men skal aldri si aldri.[;)]
 
Hei!

Jeg er 37 år og har ei datter på 10 måneder. Veldig kjekt å se at det er flere på min alder her.
 
Hei [:)]

Jeg er 33 og har en sønn på 9 år og ei datter på snart 3mnd.
Bor i Kristiansand [:)]

Masse lykketil med prøvingen [:D]
 
hEI :) JEG ER SNART 30 OG HAR TO JENTER PÅ SNART 3 OG 4 ÅR [:)]
 
Hei :) Har ikke sett dette underforumet før jeg... Jeg er Carina og er snart 35 år.. Er mammaen til 5 barn, men har bare 4 av dem hos meg. De to eldste er annahver helg hos pappaen sin, men de to minste er 100% hos meg. Lille Leo gutten min fikk dessverre ikke vokse opp. Døde i krybbedød i aug 2009
 
Jeg blir 40 i september
 
Jeg er 35, og har en gutt på 3 1/2.
Jeg er skilt alenemor, så det ser mørkt ut for søsken-planen. [8|]
 
Jeg er 43 og fikk min nr 2 i september 2010. Storesøster er 15 og pappan sine store jenter er 20 og 23. Har egentlig sagt at nok er nok, men døra står nok litt på gløtt ennå.
 
34 år og mamma til 3 gutter på 10 år, snart 8 år og minsten på 20 mnd. Antagelig siste barnet.
 
Jeg blir 32 om et par mnd. Jeg har 3 barn fra før som blir 6, 13 og 16 år i år. Og så går jeg nå bare å venter på å ta test.
 
Jeg blir 35 år til sommeren, og har en flott gutt på 5 år, og en like flott gutt som er 1 år i dag[;)]
 
Jeg ble 43 i desember og har 2 gutter på henholdsvis, 21 og 23 år. Er 20 uker nå og venter en liten jente 3 august.
 
Jeg er 30, snart 31 har et barn på snart 2. Prøver på andre mann nå.. Lykke til med prøvingen!! [:)][:)]
 
Jeg er 39. har 3 skjønne barn og venter en atpåklatt i november[:)]
 
Jeg er 32. Har tre unger - en på snart 13, en på 4 og en på 8 mnd
 
Hei Squaw. Du rømte hit du også ja.
Jeg er 28 og har en liten kar på bare 3 mndr. :)

Har du sett flyktningetråden?
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=24808953&mpage=1&key=�
 
Back
Topp