hvor gamle er de fleste når de lærer seg å gå??

elispk

Elsker forumet
virker som om familien til sambo synst de er på tide at han lærer seg å gå,han er jo bare snaaaart 8 måneder!! er ikke de veldi tidli,jeg tenker selv sånn rundt over ++ ...

begge mine to tantebarn lærte seg og gå rundt 11-12 mnd... min Odin var ekstrent treg.. han var 17 mnd...[&:][;)]

Patrick gikk uten hjelp like før han ble 1 år..

ei vennine av meg har en sønn på 9 1/2 mnd han går, synes det er tilig jeg, men så lenge dem gjør det selv så er det vel greit :)

Tror familien din trenger en liten oppdatering.[;)] Alt fra 1 år og til 2år vil jeg tro er normalt.[:)]
Hører til sjeldenhetene at de går når de er 8mnd![:D]

Tror det kommer til å ta en stund før han lærer seg å gå.
Han tar det veldig med ro i den utviklingen. [;)]
Det kommer når det kommer. [:)]

Kan vel få en sjangs til å lære å krype først. Ine lærte å gå 2 uker før hun fylte 1 år

1 år er gjennomsnittet.

Eldstemann hos oss var 9mnd da han begynte å gå, på helsestasjonen var de litt bekymret, de mennte det var vel tidlig... Det er ikke bra at de begynner å gå så tidlig pga skjelletet ikke er sterkt nok

Mine gikk da de var litt over 10 mnd begge to..kansje nærmere 11 mnd..huske ikke helt.

Er helt noooormalt om de ikke går før de er ett år,altså..

tror helsesøster/fysioterapauter har ei "grense" på 18 mnd , går de ikke da, er det lurt å ta en sjekk har jeg hørt.. gutten min klarte det heldigvis i siste liten, og slapp fysio..[:)]

Gjennomsnittlig tror jeg de går når de er 14 mnd, så er det bare å regne [;)]

Back
Topp