Hvor gamle er besteforeldrene??

Que

Gift med forumet
Nå har det jo vært så mye snakk om hvor gamle vi er osv, så jeg tenke jeg skulle spørre dere hvor gamle besteforeldrene til barna deres er? Evt hvor gamle de var da barnebarna ble født?

Det er jo gjerne sånn at det å få barn tidlig er noe som ligger litt i slekta. I hvert fall er det sånn i mitt tilfelle.
Mamma og pappa var 18 og 19 år da de fikk meg, og 38 og 39 da David ble født! Oldemoren til David har akkurat fylt 60 år[:)]

På sambos side derimot er det helt annerledes, han er en skikkelig attpåkladd og besteforeldrene til David på den siden er 66 og 68 (tror jeg), altså eldre enn oldemoren på min side... Det er litt sprøtt, men. Sånn er det jo bare[;)]

Min mormor var 40 når hun fikk min mor (min mor er den yngste av en søskenflokk på 9).
Min mor var 29 når hun fikk meg, og jeg var 18 da min sønn kom til verden.

Altså var min mor 48 når hun ble mormor, og min sønns oldemor var 88.

Min sønns biologiske morfar og hans familie vet jeg ikke alderen på, og bf sin familie er jeg også usikker på, eneste jeg vet er at bf sine foreldre er gjevngamle med min mor.

min mor er 47 (43 når hun ble bestemor), min stefar er 44 (40 når han ble bestefar), pappa er 50 (46 når han ble bestefar) og stemor er 45 (41 når hun ble bestemor).

bestemoren min er 67 (63 når hun ble oldemor), bestefar er 77 (73 når han ble oldefar) og dessverre har mine andre besteforeldre gått bort.

Mammaen min er 50 år og pappa er rundt 56 [usikker på den gitt].
Så var ikke så unge når de fikk meg da [:D]

Men foreldrene til barnefaren er 57 og 77, så var heller ikke så unge når de fikk han for å si det slik [:D]

Mamman min er 55, og pappan min er 50.
Svigemor er 51

Mamma er 50 og pappa ble 60 i dag faktisk=) Mamma var rundt 20 da min bror ble født som nærmer seg 30. Mormoren min ville vært 70 år i år, hun døde da hun bare var 21 år gammel. Morfar er jeg litt usikker på men noen år eldre enn mormor.Farmor (min) og farfar (min) Ville vært rundt 90.

mens familen på bf siden er rundt mamma sin alder, og besteforeldre er rundt 75.

Pappa (bestefar) er 41 og Mamma(bestemor) 39 [:)]

Mamma er 50 år og pappa er 60
Svigermor er 63 og svigerfar er 62

Mormor: 39
Bestefar: 39
Farmor: 54
Farfar: Litt usikker, men rundt 56?
Oldemor: 55
Oldefar: 64
Oldemor: 72
Oldefar: Døde denne uka, ble 77 år.

Mamma døde ifjor, men hadde vært 46 år. Stefaren min (blir en ekstra bestefar for Sander :)) er 46, mens pappa blir 52 og stemoren min er litt eldre enn det. Hun har barnebarn fra før som er noen år yngre enn meg og nedover [:)]
Hans mor er 47 og pappa blir 50 i år.
Ene oldemoren er nesten 90, andre er 70 og en som er 76. Og han har nettopp mistet begge oldefedrene sine. Min morfar blei 65 og sambo sin blei 70.

Utrolig kjekt med unge besteforeldre og oldeforeldre [:)][:)]

de var når lillemor blei født
mormor: 39 (vist ho hadde levd enda)
morfar: 43
farmor: 36
farfar: 42

på min side:
 oldemor å oldefar 1: 60 begge to
oldemor å oldefar 2: 70 begge to

far side: oldemor 57 trur æ,
å di andre vet  ikke men ikke eldre en 60,

åsså har dem 2 tipp oldemødre ei på 81 å ei på 78[:D]

bestemor og mormor var 23 når de fikk sine første.
Mamma var 24.

Så jeg slår alle, for jeg var 17[8D] Tidspunktet de fikk barn på var jo ganske normalt da, selv om det kanskje er tidlig for noen nå i dag[:)]

Jeg er 17 (blir 18 27. Juli), og sambo er 22 år gammel.

Min mor var tidlig ute hun også. Hun var 18 da hun fikk min eldste søster, 19 da hun fikk søstra mellom oss, 25 da hun fikk meg, 26 da hun fikk min yngste søster, og 29 da hun fikk min bror. De to eldste søstrene mine har en annen far enn oss tre yngste, det er derfor det er så mange år mellom dem og oss.

Sambo er attpåklatt, i tillegg var hans mor sent ute med barn, derfor foreldrene hans er litt gamle.

Mormor til barnet er nå 43 år gammel, morfaren er 51. Oldemor og oldefar (foreldre til min mor) blir i år 64 og 68 år.

Farmoren er 54, og farfaren er 56. Vet ikke hvor gamle oldemødrene på denne siden er, men tror de begge er i 80-årsalderen.

Mor har tre barn og fikk dem når hun var mellom 19(20) og 23(24)år.
Far var da mellom 23 og 26år
Svigermor har 5 barn og fikk dem når hun var mellom 22 og 39år.
Svigerfar var mellom 21 og 38år

Så mine foreldre var 43 og 46år
Svigers var 63 og 62år

BF har søsken som er like gamle som min mor og far, så mine barn har onkler som er like gamle som mormor og morfaren og søskenbarn som er på alder med meg. Har også to oldeforeldre som er like gamle som farmor og farfaren sin.

Når min første ble født var

Min mor 43 år
Min far 40 år
Sambo sin mor 51 år
sambo sin far 53 år

Oldemoren til mine var 69 år og oldemoren og olderfaren fra sambo sin side var 73 og 74 år

Tipp oldemoren til våre var 98år når eldste ble født ( døde 2 uker før hun fylte 100 år )

Aritg at det er flere med litt rare alderssprang innenfor familien..
Et annet eksempel herifra er at sambo (24) har en nevø som er fire år eldre enn han selv (28), han blir altså fettern til David, hehe.. Eldstesøstra til sambo er 10 år eldre enn min mor og var er 23 år eldre enn lillebroren sin..

David har også en tippoldemor som fortsatt lever, men han får nok aldri møte henne. Jeg traff henne for første gang da jeg var i Chile i desember 2008 (var da 12 uker på vei), men det blir nok leeenge til vi får sjansen til reise tilbake dit[:(]

På mi side, 46 og 50 år.
På hans sider, 60 og 65 år (truuur eg).

Jeg var 20 når jeg fikk Markus og BF 24 år
Mormor til Markus var 41 og Morfar (stefaren min) 44
Bestefar (Pappaen min) 43 og Bestemor (Stemoren min) 35

Farmor til Markus 44 og Farfar 50

Oldeforeldrene til Markus er alt fra 65-85

Back
Topp