Hvor går vannet??

Ninu

Betatt av forumet
Jeg lå å tenkte litt igår når jeg ikke fikk sove..
De jeg har snakket med og hørt om har fortalt at vannet har gått mens de var hjemme, satt på do, lå i sengen o.s.v..
Men tenkte at det er jo ikke sikkert det gjør!?! Så for meg at når jeg, rundte en uke før termin, skal se "West Side Story", at mitt under andre akt så bare fosser det ut [:D].
Det hadde jo vært ganske ubeleilig. Eller på vei til bussen el i butikken el.l...

Er det noen som har opplevd det? Eller hørt om det?

*Adelin er ventet 7.mars*

samme har jeg oxo tenkt på...har praksis på skolen ukene før termin og har tenkt at HVA HVIS vannet går mens jeg er på praksis...hahahaha...jaja det kan jo bli en moro opplevelse...kommer nok aldri til å glemme den praksis tiden[:D]

[;)] Nei, jeg regner ikke med at det er det som skjer.. Vet det at det ikke nødvendigvis fosser ut, men kanskje drypper eller at de må ta det på sykehuset.
Tenkte bare kanskje at noen hadde noen morsomme historier rundt det [:)]

Med de to første her har vannet gått mens jeg har vært hjemme...
Førstemann på natta- i senga,og med nr 2 gikk vannet når jeg satt på do!
Men har nå hørt om ei som sto i butikken og skulle betale varene sine i det vanent gikk...
Sikkert ikke særlig moro,men andre skjønner jo det![;)]

På vennina mi gikk vannet rett før hodet på ungen kom ut av henne..... [:D]

Da jeg fikk mitt første barn, gikk vannet etter jeg var kommet på sykehuset, først kom det endel, også kom det litt og litt, og sånn holdt det på lenge. Har alltid trodd at vannet går, også ferdig med det jeg, men det kom og kom og ble liksom aldri ferdig....

Satt på venteværelse på sentrallaboratoriet på sykehuset for lenge siden, og der satt ei gravid dame også, og plutselig gikk vannet hos henne og det skal jeg si var mye, hi-hi, kommer aldri til å glemme det!!

Back
Topp