Hvor går sommerferien?

Smooshkin

Glad i forumet
Kanskje på tide å sette seg ned å planlegge årets sommerferie![:D]
Så da vil eg gjerne høyre kor dere har tenkt å ta ferien henne?.. Trenger forslag[:)]

vi skal til tyrkia, tustna, gausdal og bergen.... er planen.. s¨å får vi se når sommeren kommer[:)]

Jeg skal først på jentetur til Tyrkia[:D][:D][:D] Så skal jeg og ungene reise sammen med naboen m/fam til Åros camping på søgne en liten uke. Blir nok en et par dager i dyreparken og en dag i kristiansand mens vi er der hvertfall[:)]

Vi tar tidlig sommerferie i Spania, og så blir det kanskje så mye som et par uker på østlandet, og litt tid her hjemme med husbygging.... jeg må jo begynne å søke jobber, så kanskje det blir jobbing på meg i sommer

Det eneste sikre er at vi skal en uke til Danmark sammen med svigers. Og så håper M og jeg på en sydentur alene. Men det kommer litt an på om vi får pass. Ellers blir det sikkert tur til Tønsberg og Sverige også

Søgne (20 min fra Kristiansand). Skal vere der ei veke. Blir eit par dagar i dyreparken og ellers masse sørlandsidyll, leik og kos forhåpentlegvis [:)]

Her er huset me skal leige:

http://www.finn.no/finn/realestate/leisure/rent/object?finnkode=21672738&sid=xz8hcbOqHRm906770

Vi skal først en helg til Dyreparken med svigerfar og samboeren hans på forsommeren. Her blir det overnatting i Kardemommeby.
I juli reiser vi 10 dager til Danmark og Lalandia med mine foreldre og to søsken med familie. Vi var der ifjor også, og dette er vikelig paradis for småbarnsfamilier. Kan anbefales
Sen sommer/tidlig høst reiser vi en langhelg bare vi voksne sammen med et vennepar til Riga

Innimellom dette blir det noe oppussing hjemme, hytteturer, 2 brylluper m.m 

Forhåpentligvis har vi tomt da, og kan ordne den[:)] Gidder ikke å reise bort i år, koser oss på gården heller med kusjit og fjøs[8D]

Tror vi drar til Danmark. Bare for variasjonens skyld[8D]

Vi har ikke helt bestemt oss enda, men vi har snakket om 1 uke i danmark, eller non vi reiser en tur rundt i norgen.
Bergen, Haugesund/utsira,stavanger,
Ellers så skal jeg og kjetil på bryllupsreise til høsten har ikke helt bestemt om det blir en uke eller en lang helg

Har ikke planlagt så mye enda. Skal en liten tur til Stavanger å besøke søstra mi, og så er det bestillt kreta tur i slutten av august. Ellers må vi finne på noe, men aner ikke hva enda.

Vi skal være hjemme og på hytta til svigerforeldrene mine i sommer! Jeg skal på dansefestival i juli mens resten av gjengen er på hytta. Nå gikk ikke ting som planlagt her siden jeg ikke er i jobb så da begrenser vi ferien. Blir nok en tur til kongeparken tenker jeg

Jeg, barna og ei venninne skal en tur ned til Kristiansand å se på Kaptein Sabeltann, det blir bare en helg da, så blir det vel noen netter her og der på campingplassen hvor foreldrene mine "bor" hele sommer'n! Ellers har vi ikke planlagt noe særlig [:)]

ORIGINAL: monicabebe

Det eneste sikre er at vi skal en uke til Danmark sammen med svigers. Og så håper M og jeg på en sydentur alene. Men det kommer litt an på om vi får pass. Ellers blir det sikkert tur til Tønsberg og Sverige også

Lurer på hva dere har gjort siden det kommer an på om dere får pass..[8D]

Vi skal til spania til høsten, men jeg vil gjerne finne på noe i sommer også. Lurer litt på et par dager i hardanger og mikkelparken visst det blir fint vær[:)]. Ellers blir det vel hyttetomta, der gubben driver å bygge kai og naust[:)]

Hva er mikkelparken?

ORIGINAL: Actrine

ORIGINAL: monicabebe

Lurer på hva dere har gjort siden det kommer an på om dere får pass..[8D]

Ahahahahahahaha...dødsbra! Barnepass der altså. Ikke noe kriminelt rulleblad å snakke om her. To lærere og greier!

hahaha barnepass!!! Morsomt!!

Vi måtte samordne ferien litt slik at skolebarna skulle få være mest mulig hjemme - jeg skal ha 4 uker, men SFO'en der jeg jobber stenger 1 uker før jenta mi sin SFO (og åpner med andre ord ei uke før den åpner). Mannen min har 3 uker fri, så vi har gjordt det slik at vi kun får ei uke ilag fri.

Rart at de ikke samordner stenging av SFO når det ligger kilometer fra hverandre og i samme by[&:]

MEN - det jeg ville fram til egentlig - var vel at det ikke blir så mye reising på oss dette året[8D][:D]

Har ikke kommet så langt enda, men Marcus og jeg skal te Kr.Sand 5 dager i sommer, besøke ei venninne og hennes familie og dra i dyreparken og kose oss der. Sambo skal være på Norway Cup med NF og kanskje vi drar en tur te Tyrkia (er ikke sikre på enda)

Back
Topp