hvor går grensen ??

hege 89

Flørter med forumet
hvor langt skal man presse seg selv.. ?? jeg jobber 100% på småbarnsavdeling i bhg. formen er ikke helt på topp om dagen. . var hos legen her om dagen fordi jeg er så svimmel til tider .. der ble jeg fortalt at jeg har ett ungdommelig lavt blodtrykk og at jeg har litt blodtrykksfall i disse dager... jeg kjenner kroppen skriker etter søvn og hvile, og jeg sovner sammen med mistemann på 2 år kl syv om kvelden;) hvor langt skal enn presse seg selv før en kryper til korset ?? eller evt legen ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg synes ikke du skal presse deg når du går gravid. Om du føler dette går på helsa løs, ber du om sykmelding.

jeg syns det er så ubehagelig å måtte be om sykemelding. . fortalte legen hvordan jeg følte det på mandag og da sa hun bare det at det var best for alle om livet gikk sin vante gang !! hva enn hun måtte mene mene med det. . !! også syns jeg jo at det er litt tidlig å tigge om sykemelding i uke 5 ;) *flaut* det er jo ingen sykdom lissom ...

Er det ikke bedre å be om en sykemelding kanskje en uke for å se om du kommer deg til hektene igjen? Er ikke bedre å være litt sykemeldt enn å presse seg så mye at man blir permanent sykemeldt? Synes legen din hadde en merkelig holdning? Rar ting å si til en som er gravid....

Jeg ville også prøvd med sykemelding en kort stund hvis jeg var deg. Husk at du skal klare å holde ut resten av svangerskapet også.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja jeg hadde jo håpet at hun skulle være litt mer hensynsfull, men jeg spurte jo ikke direkte om en sykemelding. . så da er det jo litt min egen feil også. . får meg bare ikke til å gjøre det.. jeg vet hvor strenge dem er på sykemeldinger, så føler jeg må ha en "gyldig grunn" lissom... ikke bare det at jeg er sliten. .. hvis dere skjønner hva jeg mener. . men dere har helt rett. . jeg burde tenke på hva som er best for meg og lille spire nå !! :confused:

Det skal jammen meg ikke være lett å skaffe seg noen dager med sykemelding. . er hjemme fra jobb i dag og ringte legekontoret for en legetime .. det fikk jeg ikke faktisk !! :mad: kommunen hadde jo laget ordningen med egenmeldinger for å at dem skulle brukes sier dama i sentralbordet. . så jeg fikk ingen time jeg gitt.. jaja.. får vel gjør som damen sier da.. :confused:

Back
Topp