Hvor går grensa på lite liv i magen?

Håper det går bra med deg, Scarlett :) Oppdater oss gjerne om ting går fint med deg :Heartpink
Tenk at snaaaart har du babyen i armene dine! Nesten i mål!
tusen takk <3 alt går bra her så langt.. føler meg uggen, men er ingenting som skjer! herregud så seint det går :( blodtrykket er fremdeles fint, så det er bra :-D
 
tusen takk <3 alt går bra her så langt.. føler meg uggen, men er ingenting som skjer! herregud så seint det går :( blodtrykket er fremdeles fint, så det er bra :-D

Så godt å høre! Ikke meningen å mase altså! :p
Haha, ja, babyer kommer når de vil. Satser på at tiden er inne hvert øyeblikk. Den siste ventetiden er sååå kjedelig.
 
Så godt å høre! Ikke meningen å mase altså! :p
Haha, ja, babyer kommer når de vil. Satser på at tiden er inne hvert øyeblikk. Den siste ventetiden er sååå kjedelig.
Maser ikke!! Syns det er gøy å ha noen å dele dette med. Jeg aner jo ikke hva jeg går til :-D du da? Hvordan går det med deg? Forstått det slik at du har hatt det litt tøft? MA?:(
 
Maser ikke!! Syns det er gøy å ha noen å dele dette med. Jeg aner jo ikke hva jeg går til :-D du da? Hvordan går det med deg? Forstått det slik at du har hatt det litt tøft? MA?:(

Haha, bra. Har ikke lyst å sitte å mase på fremmede på internett akkurat :p
Det går greit med meg etter omstendighetene, hadde akkurat en MA i uke 10.
Men jeg takler det fint, er dessverre bare slik som skjer innimellom selv om de fleste svangerskap går bra.
Nå venter jeg bare på å komme tilbake i syklus slik at jeg kan begynne å prøve på nytt! :D
 
Haha, bra. Har ikke lyst å sitte å mase på fremmede på internett akkurat :p
Det går greit med meg etter omstendighetene, hadde akkurat en MA i uke 10.
Men jeg takler det fint, er dessverre bare slik som skjer innimellom selv om de fleste svangerskap går bra.
Nå venter jeg bare på å komme tilbake i syklus slik at jeg kan begynne å prøve på nytt! :D
Uansett veldig leit da :( er jo ikke noe man har lyst til å oppleve... sikker på at du er gravid igjen før jeg får babyen min, hehe! Uff.... nei håper på fødsel nå snart! 23 år og sutrer som liten unge over alle vondtene jeg har, Hehe..
 
Uansett veldig leit da :( er jo ikke noe man har lyst til å oppleve... sikker på at du er gravid igjen før jeg får babyen min, hehe! Uff.... nei håper på fødsel nå snart! 23 år og sutrer som liten unge over alle vondtene jeg har, Hehe..

Haha! Satser på at det klaffer fort! :p Nesten like gamle vi da, jeg er 24! :) Og jeg har tross alt vært gravid noen ganger, så jeg kan skrive under på at helt på slutten har man uten tvil mye å klage over! :p
 
Haha! Satser på at det klaffer fort! :p Nesten like gamle vi da, jeg er 24! :) Og jeg har tross alt vært gravid noen ganger, så jeg kan skrive under på at helt på slutten har man uten tvil mye å klage over! :p
Da er vi det ja :-D Hehe, hvor mange barn har du? :)
 
Da er vi det ja :-D Hehe, hvor mange barn har du? :)

Har 3 :)
Ei jente født i 2011, en gutt født i 2014, som dessverre døde 7mnd gammel og et hjerteplaster født i 2016 :D
Så nå er jeg klart for å få nummer 4... :p Dårlig tid, gitt!
 
Har 3 :)
Ei jente født i 2011, en gutt født i 2014, som dessverre døde 7mnd gammel og et hjerteplaster født i 2016 :D
Så nå er jeg klart for å få nummer 4... :p Dårlig tid, gitt!
åååh kondolerer så mye <3 :( bra dere klar for nummer 4!!! :) men såååååååå dårlig tid har dere vel ikke? hehehe :-D
 
åååh kondolerer så mye <3 :( bra dere klar for nummer 4!!! :) men såååååååå dårlig tid har dere vel ikke? hehehe :-D

Tusen takk :)
Hyyysj! :p
Neida, har vel ikke det. Men har såååå lyst på en baby igjen! :love7
 
Tusen takk :)
Hyyysj! :p
Neida, har vel ikke det. Men har såååå lyst på en baby igjen! :love7
Hehehe!! Det forstår jeg! <3 ingenting som er mer kos enn babyer!
Men du! Gikk slimproppen hos deg noen av gangene?:)
 
Hehehe!! Det forstår jeg! <3 ingenting som er mer kos enn babyer!
Men du! Gikk slimproppen hos deg noen av gangene?:)

Hmm.. Med første tror jeg den gikk dagen før jeg fødte. Med de andre husker jeg faktisk ikke, kan ikke huske å ha sett noe til den.
Men husker at jeg ringte fødeavdelinga litt hysterisk når det kom ut noe blodig slim når jeg var førstegangs :p
 
Hmm.. Med første tror jeg den gikk dagen før jeg fødte. Med de andre husker jeg faktisk ikke, kan ikke huske å ha sett noe til den.
Men husker at jeg ringte fødeavdelinga litt hysterisk når det kom ut noe blodig slim når jeg var førstegangs :p
okei, så den trenger ikke nødvendigvis å gå i det hele tatt? *leter etter alle mulige tegn* :angel7
 
okei, så den trenger ikke nødvendigvis å gå i det hele tatt? *leter etter alle mulige tegn* :angel7

Nope, det er ikke alle som merker noe som helst til noen slimpropp :) Men hos noen kan det være et tegn, da.
 
Dagens tips! Ha sex
ok, så ikke slik at slimproppen nødvendigvis går først! :)

ps; vi har hatt 3 runder sex i dag, hehe......... :) får håpe det modner litt saker og ting!
 
Vi har hoppet i høyet et par ganger, spent på resultatet av det. nada hittil :yuck:

Vi får krysse fingrene og vente i spenning.
Du har tross alt en hel heia-gjeng her inne :D
 
Back
Topp