Hvor går ferien i 2011?

Carla82

Gift med forumet
Har dere noen planer?
Trenger inspirasjon[:)]
Vi tenkte ferie i April. Vil et sted hvor det er varmt, barnevenlig og ikke altfor turistpreg. Og ikke storby. [:)]

Har begynt å tenke hvertfall.

Skal til London 19-22 mars, London/Devon noen dager i juni, Korfu ei uke i juli og ei uke i august.
Håper det blir sånn [:D]

London er jo storby, og Korfu (Hellas) "åpner" ikke før i mai. Så lite hjelp fra meg [8D]

Jeg tror det blir en tur til Kr.sand dyrepark til sommeren, men det er ikka akkurat så varm der i april.[:D]

det blir vel en tur til Lesvos, Agios Isadoris! stille, rolig og deilig sted. Bare sløve på stranda og kose oss. I èn uke[:)]

Og i Juli skal vi prøve å få til en helg i Danmark, få med oss Legoland! Og Løveparken en gang til

Så ser jeg at jeg ikke har lest ordentlig. Dette er jo ikke før i Juni da... [8D]

Hvor er det? Hellas? Heter øya Lesvos?
ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

det blir vel en tur til Lesvos, Agios Isadoris! stille, rolig og deilig sted. Bare sløve på stranda og kose oss. I èn uke[:)]

Og i Juli skal vi prøve å få til en helg i Danmark, få med oss Legoland! Og Løveparken en gang til

Så ser jeg at jeg ikke har lest ordentlig. Dette er jo ikke før i Juni da... [8D]

Vi skal til San Agustin i månedsskiftet mars/april, som er et lite sted sørsøt på Grand Kanaria. Reisefølget er fra 4 til 76 år, og vi tror vi har funnet plassen som er best for oss, i tillegg til at temperaturen er god der. [:)]

Blir innenlands for oss da det kommer et nurk i juni[:)] Så det blir hyttetur til Hardanger før sommeren begynner[;)]

Vi skal til Syden i mai, og på sommeren skal vi til Kr.Sand og Stavanger.

Vi snakker litt om å samle alle søskna til mannen, med ektefeller og barn. Leie feriehus i danmark eller noe. La den uke kun handle om barna, og la de få oppleve det som oppleves kan.

Senere blir det litt turer hit og dit, siden vi har familie litt her og der.

Snakker litt om langhelger til litt større byer i utlandet og sånn, men det tar vi når det eventuelt nærmer seg.

Har ingen konkrete planer, men heller mot en USA tur mot slutten av året...[:)]

skal til phuket i februar[:)]
min første tur til asia og første flyturen til lillegutt. gleder oss masse. pappa bor der så vi skal besøke han.

april og mai er de varmeste månedene i thailand. selv lokalbefolkningen klager da[;)] ca 35 grader...

ORIGINAL: [Malin]

Har ingen konkrete planer, men heller mot en USA tur mot slutten av året...[:)]

Hvor i USA da?
Har tenkt litt på den tanken vi og...Kanskje på vestkysten av florida..

Vi har leid feriehus i Frankrike sammen med et vennepar[:)] skal ta gøteborg-kiel fergen, og kjøre ned derfra[:)] faktisk billigere enn feriehus i Danmark.. Koster jo litt å kjøre så langt, men gleder meg masse[:D]

ORIGINAL: L86

Vi har leid feriehus i Frankrike sammen med et vennepar[:)] skal ta gøteborg-kiel fergen, og kjøre ned derfra[:)] faktisk billigere enn feriehus i Danmark.. Koster jo litt å kjøre så langt, men gleder meg masse[:D]

Hvor i Frankrike da?

skal til egypt i mars

I februar - Thailand - ANBEFALES! Andre gang vi drar dit, helt fantastisk sted!! Flybilettene ligger på rundt 5000 kr (sjekk restplasser), og hotell får en til 2000-3000 kr for 2 uker [:)]
Mars - Kiel
April - London
Mai - Tyrkia eller Spania
August - Egypt

Vi reiser til Tenerife 8 mars, muligens en tur en eller annen plass i mai/juni.

Svalbard i mars, London i juni... Så snakkes det om sydentur i høstferien.. 

har ikke tenkt så langt gitt[:)]

Back
Topp