Hvor går dere på cafè i Bergen?

Roxanne

Elsker forumet
Jeg har en ettåring, og har ikke funnet en cafè jeg synes er helt ideell enda. Der det er plass til å sette vognen, høystoler han kan sitte i, og rom for at de kan krype litt rundt mens mamma og venninnene skravler... Noen som har stedet? :)

Augustin i øverste etasje på galleriet . Der der det veldig barnevennelig..[:D]  Er det ett rom innereste i kafeen, som du trygt kan la poden krype rundt i .. Er det puter og forskjellig til ungene, microbølgeovn og høystoler...

Der har vi vært en del ganger :) Men jeg føler litt at det er mer for ammende mødre, og at min bråkebøtte skremmer og forstyrrer de SMÅ babyene.. :p

ORIGINAL: Roxanne

Der har vi vært en del ganger :) Men jeg føler litt at det er mer for ammende mødre, og at min bråkebøtte skremmer og forstyrrer de SMÅ babyene.. :p

Hehe, skjønner tanken... Nei det er ikke det beste utvalget i denne byen synes jeg, skulle absolutt vært gjor noe med [:D]

Det hadde vært gøy å starte en egen mammacafè! Gjort den helt perfekt for bare oss ;D

Men dere andre i Bergen da, dere går vel på cafè i blant uansett utvalg, hvor går dere?

Back
Topp