Hvor fremkaller dere bilder?

Tiriltoppen

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Julikulene 2020
Hvor fremkaller dere bilder og hvor er det billigst? Tenker på kun vanlige albumstørrelser. Jeg klarer ikke å plukke ut noen få bilder, og med to barn blir det fort sabla mange som skal fremkalles :hilarious::hilarious:

Vanligvis Elite foto. Men det er nok mest fordi de er lett å hente bildene hos. Nå lager jeg fotobok på cewe fordi de var billigst på dem. Men Elite var de som var enklest å handle redigerte bilder hos. Fotoknutsen har jeg ingen erfaring med. Men japan foto har kundeservice hver dag til 22, selv søndager.

Vanligvis Elite foto. Men det er nok mest fordi de er lett å hente bildene hos. Nå lager jeg fotobok på cewe fordi de var billigst på dem. Men Elite var de som var enklest å handle redigerte bilder hos. Fotoknutsen har jeg ingen erfaring med. Men japan foto har kundeservice hver dag til 22, selv søndager.

Jeg bruker også vanligvis elite foto. Raskt og lettvint. Men blir dyrt med så mange bilder :nailbiting:

Bestilte på foto.com en gang i tiden. Tok kanskje litt tid med levering, men var billig for en student. Den gang hadde de litt mindre størrelse til enda billigere pris, vet ikke om de har det lenger.

Fotoknudsen:)

Tror posten generelt vil bruke lengre tid i år enn normalt fordi det blir mye mer sending av gaver i år enn normalt.

Back
Topp