Hvor fort virker ventoline og fluetide

Ventoline er hurtigvirkende, og åpner luftveiene, derfor skal den tas først. Skal virke med en gang. Fluetide er forebyggende.

Ventoline først, for å åpne luftveiene.
Varierer hvor fort det virker her, syns jeg, men det tar som regel ikke veldig lang tid.

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Ventoline er hurtigvirkende, og åpner luftveiene, derfor skal den tas først. Skal virke med en gang. Fluetide er forebyggende.

ventoline først. vent helst noen minutter før du tar flutide, på sykehuset her sier de 6-7 min helst..!
synes forøvrig aldri det virker. men så er begge mine to rammet av litt vel kraftig infeksjonsfremkalt astma, så ingenting biter på:/

ORIGINAL: lykkeligemeg

ventoline først. vent helst noen minutter før du tar flutide, på sykehuset her sier de 6-7 min helst..!
synes forøvrig aldri det virker. men så er begge mine to rammet av litt vel kraftig infeksjonsfremkalt astma, så ingenting biter på:/

Har du fått singular da ? Vi har fått det i tillegg til Ventoline og flutiden.. Er ett pulver som strør på maten..

Har akkurat fått det til gutten min også og lurer på en ting! Syns han hoster noe mindre i dag, men når han hoster er akkurat som han hoster mer "slimete" en før. Altså at han får opp mer slim fra luftveien. Er det bare tilfeldig tror dere eller har det med at han nå holder på å få renset litt opp i lungene/luftveien tror dere?

ORIGINAL: MsMoHo

ORIGINAL: lykkeligemeg

Har du fått singular da ? Vi har fått det i tillegg til Ventoline og flutiden.. Er ett pulver som strør på maten..

ventoline, flutide, saltvann, pulmicort, racemisk adrenaline, singulair og en type kortisontabelett for dem med alvorlig astma... lite som funker gitt:/ vært innlagt halve desember nå! men vet at mange har god effekt av disse medisinene:) og at det ofte funker kjapt!

Back
Topp