Hvor fort merket du bivirkninger på Synarela?

Enkefalos

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Dere som har fått bivirkninger av Synarela, hvor fort dukket de opp og hvilke bivirkninger hadde dere? :)

Jeg var heldig og hadde egentlig veldig lite bivirkninger av Synarela.

Blødde neseblod litt i starten, men det ga seg fort. Og så fikk jeg hetetokter, husker ikke hvor lang tid det tok før det kom, men var veldig varm i sommer. :p De andre tok på genser på kveldingen og jeg satt i flere timer til i t-skjorte. Ellers litt humørsvingninger og mer emosjonell enn vanlig. Måtte spise regelmessig, for ble mer sur enn vanlig om jeg var sulten.

Krysser fingrene for at du slipper greit unna bivirkninger. :)

Jeg merket det etter 4-5 dager. Skikkelig hodepine og humørsvingninger. Hetetoktene kom oftest om natten, så jeg våknet gjennomsvett flere ganger pr natt. Jeg var nok uheldig og fikk litt av bivirkningene, men jeg ble mye bedre etter sprøytestart!

Jeg hadde ganske lite bivirkninger, men slet med hetetokter i begynnelsen. Tok omtrent 6 timer fra første spray til første hetetokt :-o Heldigvis hadde jeg bare hetetokter de første 8-10 dagene..

Jeg fikk ingen merkbare symptomer :)

Etter 4-5 dager ble jeg skikkelig uvel.. Konstant kvalm og hadde ofte brekninger.

Takk for svar :) Foreløpig ingen her. Er bare på dag 4, men håper det holder seg sånn :)

Jeg var også litt kvalm de første dagene, men merker ingenting nå på dag 9 :-)

12-14 dager etter start kom hetetoktene! Ellers lite bivirkninger. Var litt amper (i følge mannen) den første uka, men det kan likegodt være at tanta nærmet seg;)

Tre-fire dager etter første spray km den daglige hodepina, hetetoktene og den ekstreme griningen :)

Da får jeg vente spent.. :P Fikk noen av dere så heftige bivirkninger at dere måtte være sykemeldt?

Jeg merket bivirkninger godt etter en uke. Hetetokter, hodepine, humørsvingninger. Ble så ille at jeg måtte sykemeldes.

Uff, det hørtes ikke noe godt ut :(

Back
Topp