Hvor fort har dere fått time?

Happiness36

Forumet er livet
Himmelbarn
♡Junigull 2016♡
Marshmallows2021
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Dere som er henvist sykehus for TUL? Antar det avhenger av hvorfor man er henvist. De skal vel svare på henvisninga innen 10 dager? Er i uke 9.

Ønsker å se at det ikke er noen avvik pga jeg har brukt medisiner. Nevrologen trodde ikke det skulle være noe problem, så hun håpa jeg ikke får avslag av gyn. pol.

:Heartred
Dere som er henvist sykehus for TUL? Antar det avhenger av hvorfor man er henvist. De skal vel svare på henvisninga innen 10 dager? Er i uke 9.

Ønsker å se at det ikke er noen avvik pga jeg har brukt medisiner. Nevrologen trodde ikke det skulle være noe problem, så hun håpa jeg ikke får avslag av gyn. pol.

jeg ble kontaktet av sykehuset 5 dager etter at legen min sendte henvisning. Så det gikk relativt fort. Ble henvist på bakgrunn av MA i sommer.
Fikk da time to uker senere og da var jeg 8+1. Hadde selv bedt om TUL i uke 7/8 så jeg har bare positive erfaringer med hvor fort de tok kontakt og med når jeg fikk time. Lykke til:Heartred

Jeg ringte til gyn. Pol selv å sa hvem jeg var... Er litt kjent der nå etter alle celletestene jeg har tatt og begge MA. Fikk time 18.februar siden min gyn er på ferie til da. Hadde håpa det skulle bli før, men sånn er det.

Legen min sendte henvisning til gynekolog (ikke sykehuset) og de ringte dagen etter og gav meg time neste dag der igjen. Så her gikk det fort. Håper du får svart kjapt :)

Back
Topp