hvor fort ble du gravid?

Turbotekla

Gift med forumet
satt den på første forsøk eller hadde dere mange negative tester først? er det ikke sånn at når man har eggeløsning er det 50 % sjengs? eller er jeg helt grønn nå?

første forsøk begge ganger...

Prøvde et år...Det er veldig stor forskjell på hvor mange % sjangs det er. Noen har lettere for å bli gravide enn andre. Noen prøver jo i mange år før de blir gravide..

ORIGINAL: Turbotekla

satt den på første forsøk eller hadde dere mange negative tester først? er det ikke sånn at når man har eggeløsning er det 50 % sjengs? eller er jeg helt grønn nå?

Det er sånn ca 25% sjangs for å lykkes dersom man treffer me perfekt timing på en eggløsning...
I gjennomsnitt tar det 6 måneder å lykkes. 80% har klart det innen 12 måneder, oppmot 90% innen 1,5-2 år.

Vi brukte 18 måneder.

Her prøvde vi ikke engang, de satt som et skudd med en gang...
Ble gravid rett etter vi var blitt sammen, og nr 2 er et hærlig resultat av at fullamming ikke er noe prev.middel!! [:D][:D]

Første gang på første forsøk, andre gang på tredje. [:)]

første forsøk her oxo[:D]

Satt på første forsøk begge ganger, men brukte eggløsningstest da [:D]

Jeg og sambo er visst veldig fruktbare,satt på første forsøk etter pilleslutt begge gangene[:)]

Vi prøvde ikke men var enige at om den satt så satt den og begge 2 villa ha ett barn til!!!Så etter 5mnd sammen satt spiren i magen!!Begge glade for det!!!

Prøvde i 4 mnd. før det var klaff.

6 mnd ca[:)]

Ett år og 2 mnd etter p-pille slutt.

Her er det 22 pp og enda ikke gravid. 

vi snakket bare på at vi skulle prøve vi å vips var jeg gravid[:D]

Slutta på pillen i slutten av februar 2005, unfangelsen skjedde mellom 1.april og 8 april, satt med positiv test 19.april.[:)]

Slutta på pillen når jeg fikk mensen den perioden, så hadde jeg siste mens 22.mars. Alt jeg husker.[:D]

Back
Topp