hvor for man tålmodighet

Lore

Betatt av forumet
Den 16.mai fikk jeg rier .var på føden legen sa at jeg var helt moden og har 3 cm åpning.hun strippet meg og sa at på kvelden de kunne ta vann hvis riene blir ikke kraftigere! Kl.20 riene var nesten borte,da snakket jeg med lege men da var en annet lege som mente at alt skulle begynne naturlig og han ville ikke ta vannet!Ble bare sendt hjem!Nå sitter jeg her og venter på rier helt skuffet at for forskelige beskjeder og at legene sammarbeider ikke!

Beste er nå at det starter av seg selv så lenge man ikke har spesielle grunner for å sette det i gang. Hvor langt på vei er du? Man kan dessverre gå lenge med 2-3 cm åpning og masrier før det skjer noe.

Æsj så kjedelig! Håper det setter i gang av seg selv snart!

Har ikke født! :( Jeg sitter her og sliter en uke nå med rier som bare stopper etter noen timer! I natt var de så vonde,måtte puste meg gjenom de!Riene kom hver 7 min.og varte i 60-70 sek. Men etter 4 timer stoppet alt opp! Sitter bare med sliten kropp! Når jeg snakket med jordmor mente hun at det kan ta tid før rieene starter siklig pga.baby baby ligger med ansikt opp og presser ikke mot livmorhals.Legene tror også at baby skal komme som stjernekikker! Og i tilleg slitter jeg så inmari med vann i beina.De ser ut som tømmerstokker.Er snart "vokst" ut av alle sandaler!

Har ikke født! :( Jeg sitter her og sliter en uke nå med rier som bare stopper etter noen timer! I natt var de så vonde,måtte puste meg gjenom de!Riene kom hver 7 min.og varte i 60-70 sek. Men etter 4 timer stoppet alt opp! Sitter bare med sliten kropp! Når jeg snakket med jordmor mente hun at det kan ta tid før rieene starter siklig pga.baby baby ligger med ansikt opp og presser ikke mot livmorhals.Legene tror også at baby skal komme som stjernekikker! Og i tilleg slitter jeg så inmari med vann i beina.De ser ut som tømmerstokker.Er snart "vokst" ut av alle sandaler!

Offda, det høres ikke noe greit ut. Må være tungt å gå så lenge med rier i hytt og pine. Hvor langt er du på vei? Kan de ikke gjøre noe?

Er 19 dager til ul termin og 9 dager til mens termin.som jeg mener er riktig siden baby også er + 16 % i vekst! Jordmor som jeg går er veldig sur dama angrer at jeg byttet ikke hun bort helt fra starten!Hun ville ikke sjekke engang om åpning er blit større! Skal neste uke til legen håper hun vil gjøre noe da!Men vet ikke til hvilken legen kommer på sykehusen jobber 5 gynekologer og alle mener jo forskelige!

Back
Topp